معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص):

نام شهید سلیمانی در همه جهان طنین‌انداز شده است

سردار اسدی گفت: نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی مرز‌های ایران اسلامی را درنوردیده و آزادی‌خواهان کشور‌های مختلف دنیا حتی ایالات متحده آمریکا هم نام ایشان را به نیکی یاد می‌کنند.
کد خبر: ۴۳۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ - 05January 2021

نام شهید سلیمانی در همه کشور‌های جهان طنین انداز شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمدجعفر اسدی» معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) امروز (سه‌شنبه) در آیین سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله ارومیه، اظهار داشت: برخی افراد شهادت می‌دهند که عکس سردار شهید سلیمانی در برخی شهر‌های آمریکا نیز توسط شهروندان در منازلشان نصب شده است.

وی افزود: این امر نشان‌دهنده محبت سردار سلیمانی در دل مردم ایران و کشور‌های مختلف جهان است که این محبت تا سالیان سال پایدار خواهد ماند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) ادامه داد: سردار سلیمانی همواره در مسیر یاری به همه مظلومان جهان حضور داشت و با همه توان در مقابل ظالم می‌ایستاد و در این مسیر نیز به فیض شهادت نایل شد.

سردار اسدی تأکید کرد: سردار شهید سلیمانی با وجود اینکه در مقابل دشمنان، شجاع و مقتدرانه ظاهر می‌شد، در مقابل خانواده معظم شهدا، خاضع بود و با فروتنی در کنار آنان حضور می‌یافت.

وی اظهار داشت: این شهید والامقام، همواره مطیع مولا و رهبر خود بود و هیچ‌کس نظیر سردار قاسم سلیمانی از مولا اطاعت نکرد.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در مکتب عاشورا، اهل بیت (ع)، حضرت امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) رشد و پرورش یافته بود، گفت: این شخصیت بزرگوار، از مسیر اهل بیت و سیدالشهدا (ع) به جایگاه عالی امروز خود رسیده است.

سردار اسدی همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هم‌اینک به همه جهان صادر شده است، افزود: این امر با رهبری حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری به دست آمده است.

وی با تأکید بر اینکه ما هرچه داریم از برکت وجود امام خمینی (ره) است، عنوان کرد: سردار سلیمانی که در مکتب امام راحل تربیت شده بود، برای انقلاب و امت اسلامی، سنگ تمام گذاشت و مردم باغیرت و ولایتمدار نیز در تشییع پیکر مطهر این سردار شهید، سنگ تمام گذاشتند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به اینکه برخی افراد در سال‌های حیات امام راحل، از اتمام عصر دین سخن می‌گفتند، افزود: امام راحل در مقابل این گفته‌ی آنان، تأکید کردند که قرن آینده، قرن اسلام است که همین امر نیز محقق شد.

سردار اسدی تأکید کرد: طبق فرموده امام راحل و رهبر معظم انقلاب، هم‌اکنون ابرقدرت‌های جهان به خاک مذلت نشسته‌اند و قدرت امروز آنان بسیار نسبت به دهه‌های گذشته افول کرده در حالی که قدرت دین اسلام، بسیار بیشتر و فراگیرتر شده است.

وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی که تا دیروز سودای هم‌مرز بودن با دجله و فرات را داشت، امروزه در داخل دیوار‌های بتنی خودساخته محبوس شده و از ترس قدرت اسلام، دیوار‌های چندمتری دور خود کشیده است.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) همچنین با قدردانی از برپاکنندگان این مراسم توسط قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، این قرارگاه را یادآور رشادت‌های سرداران شهید سپاه اسلام عنوان و خاطرنشان کرد: سرداران رشیدی نظیر سردار کاظمی، دولت‌آبادی و بروجردی در این قرارگاه برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرده و به شهادت رسیده‌اند که این امر، جایگاه این منطقه را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها