معاون عملیات ارتش مطرح کرد؛

حمله به اهداف دوردست از اهداف تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش است

امیر دریادار موسوی در تشریح ابعاد مختلف تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش گفت: حمله به اهداف دوردست و اقدام آفندی علیه اهداف ثابت و متحرک در زمین، هوا و دریا از اهداف اصلی این تمرین بزرگ رزم پهپادی است.
کد خبر: ۴۳۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴ - 05January 2021

حمله به اهداف دور دست از اهداف تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار سید محمود موسوی معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری نخستین تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش، اظهار داشت: بحمدلله ویژگی‍هایی در پهپادهای ارتش فراهم شده است که با استفاده از سامانه‍های موشکی و تیرباری، عملیات موفقی علیه پرنده‍های بدون سرنشین و با سرنشین مهاجم در ارتفاعات بلند، انجام دهند.

وی با تاکید بر بی ‍اثر بودن تحریم‍های ظالمانه دشمن و محدودیت‍هایی که در زمینه واردات و صادرات تجهیزات دفاعی انجام داده است، افزود: توانایی، استعدادها و تعهد متخصصان غیور ارتش موجب شده تا بروزترین موشک های هوا به سطح و همچنین بمب‍های نقطه زن و هوشمند، بر روی پهپادها تجهیز شود که انهدام اهداف ثابت و متحرک در زمین و دریا را ممکن ساخته است.

معاون عملیات ارتش خاطرنشان کرد: نصب و استفاده از سامانه‍های مقابله با جنگ الکترونیک در پهپاد‍های ارتش، موجب شده است که این پهپادها به راحتی از سامانه‍های راداری عبور کرده و اهداف مورد نظر را در فواصل دور با کمترین خطای ممکن مورد تهاجم و حمله قرار بدهند.

امیر دریادار موسوی، حمله به اهداف دوردست و اقدام آفندی علیه اهداف ثابت و متحرک در زمین، هوا و دریا را از اهداف اصلی این تمرین بزرگ رزم پهپادی دانست.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها