رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

شهادت حاج قاسم و دکتر فخری‌زاده خللی در مسیر مقاومت و روند علمی کشور وارد نمی‌کند

حجت‌الاسلام آقاجانپور با تأکید بر اینکه انتقام خون فخری‌زاده را خواهیم گرفت و این انتقام قطعی است، گفت: با شهادت حاج قاسم و دکتر فخری‌زاده راه مقاومت، ایستادگی و روند رو به رشد علمی کشور متوقف نخواهد شد.
کد خبر: ۴۳۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ - 07January 2021

فعالیت‌های شهید فخری زاده در راستای برون رفت از سلطه مستکبران در حوزه علمی بوده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده با تسلیت چهلمین روز شهادت این دانشمند پر افتخار و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور اظهار داشت: ۴۰ روز از ترور ناجوانمردانه این شهید بزرگوار می‌گذرد و در این مدت مردم در اقصی‌نقاط کشور با برگزاری مجالس ویژه، یاد و خاطره این شهید را گرامی داشته و بر ادامه راه ایشان تاکید ورزیدند.

وی شهید فخری‌زاده را فخر ملت ایران، فخر امت اسلامی و از بهترین بندگان خدا خواند و با اشاره به آیه‌ هفت سوره مبارکه البینة گفت: خداوند متعال در این آیه شریفه بهترین مخلوقات خودش را معرفی می‌کند و می‌فرماید کسانی که ایمان آوردند و اعمال صالح انجام دادند، بهترین مخلوقات خدایند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه عده‌ای نزد رسول خدا آمدند و گفتند «خیر البریه» چه کسانی هستند تصریح کرد: هنگامی که این عده از افراد با رسول خدا کنار کعبه نشسته بودند، امام علی (ع) وارد شد و رسول خدا خطاب به امیر المؤمنین فرمودند «خیر الربیه» تو و شیعیان تو هستند.

حجت‌الاسلام آقاجانپور در همین زمینه افزود: امروز می‌توانیم از این جهت بگوییم که شهید محسن فخری‌زاده و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خیر البریه هستند؛ زیرا اهل ایمان قلبی، عمل صالح و مجاهدت بودند.

وی با بیان اینکه شاید برخی اهل ایمان و عمل باشند، اما اهل مجاهدت نباشد، گفت: این دو شهید بزرگوار علاوه بر ایمان و عمل صالح اهل مجاهدت بودند و هرگز از خطر نمی‌هراسیدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی چندین بار نام شهید فخری‌زاده را در رسانه‌ها اعلام کرده بود گفت: با این اینکه شهید دانشمند فخری‌زاده همواره در معرض خطر بود، اما این موضوع هیچ‌گاه خللی در عزم و اراده و حرکت رو به رشد علمی این شهید به‌وجود نیاورد و حقیقتاً او مجاهد فی سبیل الله بود.

حجت‌الاسلام آقاجانپور با بیان اینکه جهاد، تنها در میدان رزم نمود پیدا نمی‌کند، گفت: جهاد، اقتدار را به همراه دارد و جهاد علمی موجب اقتدار نظامی، سیاسی و اقتصادی می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: امروز اگر سلطه‌طلبان و نظام استکبار اهل زورگویی هستند به واسطه «اقتدار علمی» است و فعالیت‌های شهید فخری‌زاده و دانشمندان بزرگ هسته‌ای و دفاعی در راستای برون‌رفت از سلطه مستکبران در حوزه علمی بوده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص شهید فخری‌زاده گفت: در پیام معظم‌له دو نکته‌ی انتقام از آمران و عاملان و پیگیری تمام تلاش‌های جهادی این دانشمند شهید در عرصه علمی مورد تأکید است.

حجت الاسلام آقاجانپور در همین زمینه افزود: دشمنان بدانند ما انتقام خون فخری‌زاده را خواهیم گرفت و این انتقام قطعی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه امروز هیمنه پوشالی آمریکا فروریخته است، گفت: دشمنان ما بدانند و مطمئن باشند که با شهادت حاج قاسم و دکتر فخری‌زاده راه مقاومت، ایستادگی و روند رو به رشد علمی کشور متوقف نخواهد شد و با افزایش اعتبار و بودجه‌ای که در حوزه پژوهشی پیش‌بینی شد، مجموعه‌های علمی و تحقیقاتی و دانشمندان ما برای ادامه این راه، مصمم‌تر هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار