فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی بوشهر:

شهادت سردار «سلیمانی» واقعه کربلای دیگر را برای همه آزادی خواهان رقم زد

سرهنگ «مهرداد جمشیدی‌نژاد» به تشریح ولایتمداری و شخصیت والای حاج «قاسم سلیمانی» پرداخت و گفت: شهادت این سردار بزرگ واقعه کربلای دیگر را برای همه آزادی خواهان رقم زد.
کد خبر: ۴۳۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ - 09January 2021

شهادت سردار «سلیمانی» واقعه کربلای دیگر را برای همه آزادی خواهان رقم زدسرهنگ «مهرداد جمشیدی‌نژاد» فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر ضمن گرامیداشت یاد  و خاطره شهدا، ماموریت‌های یگان ویژه را برشمرد و اظهار داشت: نیروهای ولایی این یگان با اهدا یک هزار و 200 شهید در زمان جنگ در صحنه های نبرد حضور فعالی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهدا از خود‌گذشتگی کردند و امنیت کنونی ما مدیون خون شهداست گفت: دشمنانی که توانایی توطئه برون مرزی با ایران را ندارد خواستار ایجاد توطئه درونی هستند؛ اما با ایمان و اعتقاد راسخ ملت ایران به هدفشان نخواهند رسید.

جمشیدی‌نژاد با اشاره به جنگ هشت ساله بدون تجهیزات ایران با تمام کشورهای جهان خاطرنشان کرد: دشمن با یک ملتی مواجه است که شهادت خط مقدم آنهاست، ملتی که از مرگ هراسی ندارد و شهادت را سرلوحه خود قرار داده است.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان بوشهر افزود: مردم ما همیشه در صحنه دفاع از ولایت هستند و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد که کسی به ولایت شان توهین کند.

وی به تشریح ولایتمداری و شخصیت والای شهید حاج «قاسم سلیمانی» پرداخت و تصریح کرد: شهادت این سردار بزرگ واقعه کربلایی دیگر را برای همه آزادی خواهان رقم زد.

جمشیدی‌نژاد با بیان اینکه سردار «سلیمانی» با از خودگذشتگی در همه صحنه‌ها حضورمستمری داشت و اجازه نمی‌‌داد که دشمن حتی فکر نزدیک شدن به مرزهای کشور را کند افزود: حاج «قاسم» سعی می‌کرد از بیرون و در جبهه ها و نقاط دیگر مقابله کند و از همان جا توطئه های دشمن را خنثی کند بدون اینکه هیچکدام از ما بدانیم چه کسی پشتوانه این کار است.

این مسئول ضمن بیان اینکه خون حاج «قاسم» نقش بیشتری را ایفاء خواهد کرد ابراز داشت: دشمن یک نفر از ما را گرفت؛ اما ملتی را زنده کرد و حاج «قاسم»‌های زیادی رو پدید آورد.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان بوشهر با تاکید بر پشتیانی نیروهای یگان ویژه از ولایت فقیه گفت: آنها اجازه نمی‌دهند که دشمنان و خائنان تعرضی به این کشور داشته باشند.

جمشیدی‌نژاد از برگزاری یادوراه شهدای یگان ویژه استان و بزرگداشت سردار شهید «سلیمانی» در محل این یگان خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اینکه نسل امروزی در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور نداشته اند و تصویری در ذهن آنها نیست برگزاری یادواره‌ها یک نشانه است و هدفمان این است که به نسل جدید اعتقادات بعد از چهارده قرن که ما در آن زمان نبودیم را بیان کنیم.

وی بزرگداشت شهدا و یادواره‌ها را اقدام زینبی خواند و خاطرشان کرد: همان اقدامی که حضرت زینب (س) در واقعه کربلا برای زنده نگه داشتن یاد شهدای نهضت عاشورا انجام دادند این یادواره‌ها نیز باعث می شود که دوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل امروز یادآوری شود و بفهماند که ما از نسل امام حسینیم.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان بوشهر بردباری، صبر و استقامت را راه حل فائق آمدن بر جنگ اقتصادی دشمنان دانست و یادآور شد: در زمان جنگ تحمیلی ما تجهیزاتی کافی برای مقابله با دشمنان را نداشتیم؛ اما مقاومت، نتیجه‌ پیروزی بر دشمنانی که اکنون از استقامت ملت ایران در برابر تحریم‌ها به ستوه آمده اند را به ارمغان آورده است.

جمشیدی‌نژاد با اشاره به محقق شدن حتمی فرامین رهبری در مورد آینده روشن کشور ایران افزود: وقتی صبر پیشه کنیم دیگر توانی برای دشمن نمی ماند و نهایتاً دشمنان دست تسلیم بالا خواهند برد.

وی در پایان با اشاره به ترور دانشمند هسته‌ای شهید «محسن فخری‌زاده» متذکر شد: دشمن به دنبال این است است که افراد متفکر ما را در عرصه‌های مختلف اقتصادی، هسته‌ای، صنعتی و اتمی که دارای راهبردهای دوربرد هستند را ترور کند؛ اما این فکر را نمی‌کنند که این افراد در مکتب‌های خود شاگردهای را پرورش داده‌اند و پیش‌بینی نکردند که با به شهادت رساندن یک دانشمند ایرانی یک دانشمند دیگر متولد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار