مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر خبر داد؛

درخشش هنرمندان بوشهری در جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی

«فاطمه کرم پور» گفت: هنرمندان بوشهری در جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی خوش درخشیدند.
کد خبر: ۴۳۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ - 09January 2021

درخشش هنرمندان بوشهری در جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانیبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «فاطمه کرم پور» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه فرهنگ و هنر دارای استعدادها و ظرفیت‌های بسیار خوبی است و هنرمندان استان در جشنواره‌های مختلف افتخارآفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به درخشش هنرمندان بوشهری در دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی گفت: هنرمندان بوشهری در بخش‌های مختلف این جشنواره با کسب عناوین برتر به کار خود پایان دادند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: نمایش «قاصدک» به نویسندگی و کارگردانی مارال ایزدبخش از بوشهر در بخش خیابانی این جشنواره به عنوان نمایش‌های برگزیده معرفی شد.

وی ادامه داد: ستاد برگزاری دومین جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» در بخش بازیگری مرد هیأت داوران جایزه رتبه دوم این بخش را به بازیگر نمایش «قاصدک» سید پویا امامی از استان بوشهر اهدا کردند.

کرم پور با اشاره به اینکه در بخش طرح و ایده با تقدیر از نویسندگان، از نمایش‌های «قاصدک» مارال ایزد بخش از استان بوشهر تقدیر شد افزود: در بخش کارگردانی جایزه رتبه دوم به کارگردان نمایش «قاصدک» مارال ایزد بخش از استان بوشهر اهدا شد.

هیئت داوران سه نمایش «ژنرال»، «انگشتری» و «نامه ای برای حاج قاسم» را برای حضور در بخش «سرباز انقلاب» سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیرخانه جشنواره پیشنهاد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار