فرماندار قم:

سرعت و کیفیت طرح‌های اجرایی بسیج سازندگی بسیار بالاست

مرتضی حیدری با بیان اینکه بسیج سازندگی در تمامی عرصه‌ها نیرویی متخصص و توانمند است، گفت: همراهی، سرعت، دقت و کیفیت کار‌های اجرایی توسط بسیج سازندگی استان قم بسیار بالاست.
کد خبر: ۴۳۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ - 10January 2021

سرعت و کیفیت طرح‌های اجرایی بسیج سازندگی بسیار بالاستبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «مرتضی حیدری» فرماندار قم با اشاره به اینکه بسیج میراث ماندگار امام خمینی (ره) است که طی چهار دهه با هدایت و زعامت رهبر معظم انقلاب هنوز برای تحقق آرمان‌های والای انقلاب تلاش می‌کند، اظهار داشت: ما در انجام وظایف و ماموریت‌های مربوطه هر جایی با مشکلات و موانع مواجه می‌شویم با بسیج سازندگی مشکل را رفع می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی به ویژه در یک سال گذشته با ما همراهی‌های خوبی داشته و در جهت محرومیت‎زدایی پیشقدم بوده است، گفت: برابر قانون هر پروژه‌ای را که به بسیج سازندگی واگذار کنیم ۳۰ درصد از اعتبارات آن را خودشان تقبل می‌کنند و علاوه بر این سرعت، دقت و کیفیت کار‌های اجرایی توسط بسیج سازندگی استان قم بسیار بالاست.

فرماندار قم با بیان اینکه بسیج سازندگی ثابت کرده در تمامی عرصه‌ها نیرویی بالاقوه، بالافعل قوی، عالم، متخصص و توانمند است، ابراز کرد: یکی از کار‌هایی که در سال گذشته واقعاً برای ما مشکل شده بود، بحث آبرسانی به روستا‌های جاده قدیم قم تهران بود که بسیج سازندگی این پروژه را اجرا و بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان درآنجا هزینه و با همت جهادی، یک مخزن برای انتقال آب به آن مناطق احداث کرد.

وی افزود: احداث پاسگاه قمرود را وقتی وارد چارچوب‌های متداول اداری می‌کردیم کار پیش نمی‌رفت که این پروژه نیز با ورود این قرارگاه به سرانجام رسید.

فرماندار قم در پایان ضمن تقدیر از جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی استان قم، یادآوری کرد: ما نیازمند این اقدامات جهادی هستیم تا بتوانیم ریشه محرومیت را در کشور از بین ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها