جانشین فرمانده ناجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

راه‌اندازی قرارگاه مقابله با ورود سلاح‌های قاچاق به کشور

سردار رضایی با اشاره به تشکیل قرارگاه مقابله با قاچاق سلاح، بر ضرورت تلاش وزارت امور خارجه و دستگاه‌های مختلف برای مبارزه با قاچاق سلاح تأکید کرد.
کد خبر: ۴۳۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۲ - 11January 2021

راه‌اندازی قرارگاه مقابله با ورود سلاح‌های قاچاق به کشور/ استفاده از سلاح در مراسمات جرم است«سردار قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص راه‌اندازی قرارگاه مقابله با قاچاق سلاح و جمع‌آوری سلاح غیرمجاز اظهار داشت: باید ورود سلاح به کشور به طور کامل کنترل شود و این موضوع ان‌شاءالله به صورت صد درصد محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هفته‌های گذشته جلساتی با مرزبانان در استان‌‌های غربی برگزار شد، گفت: باید وزارت امور خارجه و دستگاه‌های مختلف از کشورهای همسایه مانند عراق و ترکیه موضوع منع ورود سلاح به کشور را دنبال و پیگیری کنند.

سردار رضایی افزود: خوشبختانه امروز برای مقابله با ورود سلاح‌ قاچاق در شهرهای مرزی برنامه‌ریزی شده است؛ همچنین در راه‌ها پست‌های ایست و بازرسی راه‌اندازی شده است. 

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه نگهداری سلاح غیرمجاز جرم محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در قانون حداقل شش ماه تا ۱۰ سال حبس برای این افراد تعیین شده است؛ دارندگان سلاح غیرمجاز باید بدانند که این کار جرم است و باید سلاح را به مراجع ذی‌ربط قانونی تحویل دهند.

سردار رضایی درباره استفاده از سلاح در مراسمات عروسی و عزاداری گفت: این اقدام جرم محسوب می‌شود و در فرهنگ ما جایی ندارد و باید اصلاح شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها