مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

تبیین ارزش و مقام شهدا به مردم وظیفه همگانی است

حجت الاسلام علی متین گفت: امروز همه وظیفه داریم ارزش و مقام شهدا را برای مردم بیان کنیم تا کوته فکران نگویند؛ شهادت شهدا برای ما چه فایده ای داشت.
کد خبر: ۴۳۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ - 11January 2021

تبیین ارزش و مقام شهدا به مردم وظیفه همگانی است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام علی متین، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز در مراسم گرامیداشت ۲۶ شهید کربلای ۵ آذربایجان غربی که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان این که هر نشانه ای که انسان را به سوی خداوند هدایت کند، شعائر الهی است، اظهار داشت: یک مجاهد فی سبیل الله که درِ جهاد را به روی خود می گشاید و وارد دروازه جهاد شد، دروازه بعدی او شهادت می‌شود و او از شعائر الهی است.

وی با بیان این که هیچ قلمی نمی تواند ثواب شهدا را احصا کند و اگر یک شهید روحانی هم باشد ثوابش بی نهایت است، ادامه داد: روحانی شهید قبل از این که مجاهد در جبهه جنگ باشد، رزمنده در میدان عرصه فرهنگی است و همه شهدا با هدایت علمای دین به جبهه رفتند و حضور در یادواره های شهدا برای انسان شرف می آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه شهدا از شعائر الهی هستند و زنده نگه داشتن یاد آنها نشان از تقوای درونی است، افزود: از علائم و نشانه های متقین و دینداران تعظیم شعائر الهی است و شهادت ۲۶ شهید روحانی در یک عملیات بی نظیر است و باید به مردم معرفی شوند.

وی در ادامه افزود: علامه مصباح یزدی با آن همه عظمت علمی و معرفتی در هشت سال دفاع مقدس نقش اساسی داشت و متاسفانه از طرف دوستان نادان و دشمنان خبیث مورد هجمه قرار گرفت، در حالی که اگر علما نبودند جبهه سخت افزاری تشکیل نمی شد و دشمن بر مردم و کشور تسلط می یافت.

حجت الاسلام متین در پایان تصریح کرد:  امروز همه وظیفه داریم ارزش و مقام شهدا را برای مردم بیان کنیم تا کوته فکران نگویند؛ شهادت شهدا برای ما چه فایده ای داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها