مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

5 شهید گمنام در خراسان جنوبی تشییع می‌شوند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پیکر پاک ۵ شهید گمنام در این استان تشییع و تدفین می‌شوند.
کد خبر: ۴۳۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ - 12January 2021

پنج شهید گمنام در خراسان جنوبی خاکسپاری می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های ورود و تدفین پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس به استان، اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پیکر پاک ۵ شهید گمنام در این استان تشییع و تدفین می‌شوند.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید ستاد کل نیروهای مسلح بر برگزار نشدن مراسم تشییع است، گفت: هیچ‌گونه مراسم تشییع برای شهدا طبق موازین بهداشتی در استان برگزار نخواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اعلام اینکه آیین تدفین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جمعیت محدود برگزار می‌شود، عنوان کرد: شهدا عصر فردا با برگزاری مراسم تشریفات در فرودگاه بیرجند وارد خراسان‌جنوبی و با تشییع خودرویی به معراج شهدا منتقل می‌شوند.

فلاحی متذکر شد: مراسم وداع با شهدا در برخی مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و برنامه وداع محوری در حسینیه جماران بیرجند با حضور مسئولان و مردم به صورت محدود برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پنج شهید دو شهید ۱۷ ساله، یک شهید ۱۹ و ۲ شهید ۲۱ و ۲۳ ساله هستند که در عملیات‌های والفجر و کربلای چهار و پنج به شهادت رسیدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته روز یکشنبه ۲۸ دی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ۲ شهید در شهر آبیز شهرستان زیرکوه، یک شهید در دانشگاه بزرگمهر قاینات و دو شهید در بوستان آیت‌الله بهجت بیرجند خاکسپاری می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار