در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

توضیحات جانشین فرمانده کل ارتش درباره «زره»/ پیشرفت چشمگیر آجا در صنایع هوایی

امیر سرتیپ دادرس گفت: ناو موشک‌انداز «زره» نسبت به ناوهای موشک‌اندازی که در گذشته ساخته و طراحی شده بود از قابلیت عملیاتی و کلاس بالاتری برخوردار است.
کد خبر: ۴۳۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۵ - 14January 2021

ناو موشک انداز «زره»امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» جانشین فرمانده کل ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص الحاق تجهیزات دریایی جدید به ناوگان نیروی دریایی اظهار داشت: ناو موشک انداز «زره» نسبت به ناو‌های موشک‌اندازی که در گذشته طراحی و ساخته شده از قابلیت عملیاتی بالاتری برخوردار است.

وی ضمن تشریح اقدام ارزشمند نیروی دریایی در تغییر کاربری شناور تجاری ناو بندر مکران برای پشتیبانی و حضور مستمر در آب‌های آزاد و اقیانوس‌ها گفت: امروز ارتش در تمامی عرصه‌ها آماده است و توان لازم را جهت پاسخگویی به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را دارد و تجهیزاتی که اخیراً الحاق شده‌اند، بر اقتدار دریایی ما می‌افزایند.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ارتش در حوزه هواپیمایی تلاش فزاینده‌ای داشته و به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است، افزود: ما در حوزه پهپادی، موشکی، عرصه دریا و پدافند آمادگی بسیار بالایی داریم و همواره به دنبال افزایش توان در عرصه‌های مختلف هستیم.

امیر سرتیپ دادرس با اشاره به تمرین گسترده پهپادی ارتش که اخیراً در سمنان برگزار شد، گفت: به کارگیری صد‌ها پهپاد در این رزمایش بیانگر توان پهپادی و حرکت بر لبه دانش روز دنیا بود. آنچه که مشاهده شد، یک چارچوب قابل ارائه در محل استقرار پهپاد‌ها بود، در حالی که باطن آن متفاوت‌تر و بسیار مستحکم و مطابق با نیاز‌های شناسایی و عملیاتی است.

وی خاطر نشان کرد: همه سامانه‌های پهپادی ما آماده اجرای مأموریت در مناطق دوردست هستند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها