با توجه به استقبال کودکان؛

مسابقه کتابخوانی «کوفته پزی» تا ۲۰ بهمن ماه تمدید شد

معاون تولید به نشر از تمدید مدت زمان برگزاری مسابقه کتابخوانی «کوفته پزی» ویژه کودکان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸ - 13January 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سید احمد میرزاده معاون تولید به نشر با بیان اینکه تاخیری در پخش تیزر‌های اطلاع رسانی مسابقه کتابخوانی «کوفته پزی» از شبکه‌های تلویزیونی پویا و نهال رخ داد، گفت: باتوجه به این موضوع و همچنین استقبال کودکان از این مسابقه، زمان برگزاری مسابقه به مدت یک ماه و تا ۲۰ بهمن ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: این مسابقه با همکاری و مشارکت مرکز شیرازه و شبکه‌های پویا و نهال برگزار می‌شود و ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای برگزیدگان این مسابقه در نظر گرفته شده است.

میرزاده اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند کتاب و سوالات مسابقه را از فروشگاه‌های کتاب انتشارات آستان قدس رضوی و سایر کتابفروشی‌های سراسر کشور و سایت www.behnashr.com تهیه نمایند.

مسابقه کتابخوانی «کوفته پزی» تا ۲۰ بهمن ماه تمدید شد

معاون تولید به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) با اشاره به اینکه مجموعه کتاب «مسابقه کوفته پزی و هفت داستان دیگر» اثر خانم کلرژوبرت نویسنده مسلمان فرانسوی الاصل ساکن ایران است، ادامه داد: این اثر در واقع قصه‌هایی تخیلی با مفاهیم قرآنی است و داستان‌های این مجموعة تخیلی هستند و با نام‌های «کیک امانتی»، «شلوپی»، «آش آشتی‎کنان»، «که اینطور!»، «ماجرای سیب قرمز»، «راز پاپاپا»، «تازه چه خبر» و «مسابقة کوفته‎پزی» منتشر شده‎اند.

وی ادامه داد: نویسندة این اثر، در این مجموعه داستان به موضوعاتی از قبیل راستگویی و دروغگویی، دوستی، عذرخواهی، غرور و تکبر، آشتی، امانتداری و ... می‎پردازد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه شرکت در مسابقه می‌توانند با شماره تماس ۰۵۱۳۷۶۵۲۰۰۸ تماس و یا در شبکه‌های اجتماعی با شماره ۰۹۰۲۷۶۵۲۰۰۸ ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها