مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

پروژه یادمان شهدای گمنام یاسوج پیشرفت فیزیکی خوبی دارد

سرهنگ امیرعباس آسمند گفت: امسال کار ساماندهی و توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج شروع شد که استاندار و معاونین وی همکاری خوبی در این زمینه داشتند و با تلاش‌های صورت‌گرفته، فاز نخست این پروژه تا ۱۲ بهمن امسال تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۴۳۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱ - 13January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان، اظهار داشت: کارهای مقدماتی مانند طراحی و تعیین محدوده زمین انجام شده و منتظر برگزاری مناقصه و شروع اجرای پروژه هستیم.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس از استان‌های خط‌شکن بوده و حدود یک هزار و ۸۸۶ شهید به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، افزود: برای نشر فرهنگ ایثار و شهادت، نیاز به احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس احساس می‌شود و در این زمینه به اعتبارات استانی و ملی نیاز داریم.

وی هچنین به وضعیت یادمان‌های شهدای گمنام در این استان اشاره داشت و بیان کرد: ۲۱ یادمان شهدای گمنام در استان داریم که کار احداث و ساماندهی ۱۷ یادمان به اتمام رسیده، پروژه‌های ساماندهی دو یادمان حدود ۹۵ درصد و پروژه‌های ساماندهی دو یادمان دیگر نیز بیش از ۳۵ درصد پیشرفت دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال کار ساماندهی و توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج شروع شد که استاندار و معاونین وی همکاری خوبی در این زمینه داشتند و با تلاش‌های صورت‌گرفته، فاز نخست این پروژه تا ۱۲ بهمن امسال تکمیل می‌شود.

آسمند همچنین با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این استان، متذکر شد: استاندار، معاونین و مشاورین وی، همه تلاش خود را برای تحقق برنامه‌ها انجام دادند به طوری که برخی برنامه‌ها از جمله همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس از همایش‌های برتر در کشور بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار