فرماندار قم:

عطر حضور شهید مایه آرامش و شکوفایی است/ مراسم خاکسپاری شهید گمنام باید باشکوه برگزار شود

مرتضی حیدری گفت: مراسم خاکسپاری شهید گمنام باشکوه و صلابت و در عین حال با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود.
کد خبر: ۴۳۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶ - 13January 2021

عطر حضور شهید مایه آرامش و شکوفایی است/ مراسم خاکسپاری شهید گمنام با شکوه برگزار شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «مرتضی حیدری» فرماندار و رییس ستاد تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام قم امروز در جلسه این ستاد که با موضوع خاکسپاری شهید گمنام در بوستان شهرک امام حسن (ع)، در سالن امام رضا (ع) فرمانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: عطر حضور و وجود شهید گمنام در هر منطقه و محلی، به طور قطع مایه خیر و برکت، امنیت و آرامش و شکوفایی و رونق معنوی برای آن منطقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهدای والامقام بخصوص شهدای گمنام که پس از سال‌ها پیکر مطهرشان تفحص می‌شود، همیشه برای ما عزیز و عزت آفرین بوده اند، افزود: آیین تشییع و تدفین شهدا و ساخت یادمان و دیگر امور مربوط به شهیدان عزیز، حال و هوای خاص شهدا را در جامعه ما زنده می‌کند و این موضوع، نشان دهنده ارادت ما به شهدا و تدوام و استمرار راه آنان است و خدا را به سبب این توفیق، سپاسگزاریم.

حیدری با اشاره به وضعیت کرونایی استان قم تاکید کرد: بحمدالله مردم قم با رعایت دقیق شیوه نامه ها، میزان ابتلا را به حداقل رسانده اند و این موضوع، از نتایج و ثمرات ولایت پذیری آنان و تبعیت کامل از رهنمود‌های رهبر عزیز انقلاب است.

فرماندار قم افزود: امروز در کشورمان در حالی شاهد مهار ویروس کوید ۱۹ و افت ابتلا به آن هستیم که کشور‌های دیگر، همچنان گرفتار آن هستند و ما باید مراقب باشیم تا ویروس کرونای انگلیسی در این کشور رخنه نکند.

وی ادامه داد: به لطف خدا، اجرای طرح شهید سلیمانی موجب شده تا اطلاعات دقیقی از کمّ و کیف مبتلایان احتمالی به ویروس کرونا در محله‌های شهر قم داشته باشیم.

فرماندار قم با تاکید بر اینکه مراسم مربوط به تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در روز یکشنبه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) باید باشکوه و صلابت و با احترام خاص برگزار شود، خاطرنشان کرد: نباید موضوع محدودیت‌هایی کرونایی را نادیده بگیریم و خدای ناخواسته از قم، در بعد ملی و بین المللی حاشیه‌ها و بهانه‌هایی را به دست بدخواهان بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار