پدر شهیدان «فیروزی» آسمانی شد

پدر شهیدان «ایرج و کوروش فیروزی» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۳۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷ - 13January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، نورالله فیروزی پدر شهیدان «ایرج و کوروش فیروزی» دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر این پدر معظم امروز چهارشنبه در شهرستان رابر تشییع و در گلزار مطهر شهدای این شهرستان در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده ‌شد.

شهید «ایرج فیروزی» دوم مرداد 1340، در روستای گتک از توابع شهرستان رابر به دنیا آمد. ایرج دانشجوی سال چهارم دوره کارشناسی بود که به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. وی سرانجام در هفتم بهمن 1365، در شلمچه براثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

شهید «کوروش فیروزی»، فروردین ۱۳۴۸ در روستای گتک از توابع شهرستان رابر کرمان به دنیا آمد. او تحصیلات عالیه‌اش را در رشته‌های علوم آزمایشگاهی و حقوق به پایان رساند و دوران سربازی‌اش را به صورت امریه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گذراند. وی در مرکز انتقال‌خون مشغول به کار شد.

در سال ۱۳۷۸ ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو فرزند است. کوروش فیروزی ۷ خرداد۱۳۸۸ در حالی که برای اقامه نماز همراه دوستانش به مسجد علی‌بن ابی‌طالب‌‌ (ع) زاهدان رفته بود، در انفجار مسجد توسط گروهک تروریستی جندالله (جندالشیطان) به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار