بازخوانی/ رئیس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

کاهش ۴۸ درصدی شکایت‌های مردمی از پلیس راهور

سردار هادیانفر با تأکید بر ضرورت مدیریت هوشمندانه در برخورد با تخلفات رانندگی گفت: شکایت‌ها از پلیس راهور نسبت به سال گذشته بیش از ۴۸ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۴۳۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۳ - 14January 2021

کاهش ۴۸ درصدی شکایت‌های مردمی از پلیس راهورسردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به میزان رضایت‌مندی مردم از پلیس راهور اظهار داشت: طبق گزارش‌های سامانه ۱۹۷ و دستگاه‌های اجرایی، رضایت عمومی از پلیس راهور ۸۰ درصد، در حوزه نوبت‌دهی در شماره‌گذاری ۷۶ درصد و در حوزه نوبت‌دهی اینترنتی ۹۰ درصد بوده است‌.

وی با بیان اینکه در حوزه اجرائیات پلیس راهور، مردم بیش از ۷۵ درصد رضایت‌مندی داشتند، افزود: بر اساس گزارش‌های بازرسی کل ناجا، انتقادات از پلیس ۳۵ درصد کاهش داشته است؛ همچنین شکایت‌ها از پلیس راهور نسبت به سال گذشته بیش از ۴۸ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهور ناجا عنوان کرد: با اصلاح برخی فرآیند‌ها و تحولات سیستمی، پیشنهادات جهت اصلاح روند کار پلیس ۲۸ درصد کاهش یافته است.

سردار هادیانفر گفت: بازرسی‌ها، نظارت و کنترل‌ها حکایت از این دارد که مجموعه ناجا بیش از ۹۶ درصد از ماموران پلیس راهور رضایت دارد‌.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه زمان رسیدگی به انتقادات و شکایات مردمی یک هفته زمان خواهد برد، خاطرنشان کرد: مدیریت هوشمندانه در زمینه برخورد با متخلفان یکی از مواردی است که همواره مورد تاکید ما بوده است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار