فرمانده دانشکده علوم و فنون زرهی:

شهدا پشت سر ولایت بودند

«سردار دانشمندی» گفت: شهدا پشت سر ولایت بودند و ما باید در این راه ثابت قدم باشیم که اگر غیر از این باشد بزرگترین خطر برای انسان است.
کد خبر: ۴۳۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ - 14January 2021

شهدا پشت سر ولایت بودندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «سردار دانشمندی» فرمانده دانشکده علوم و فنون زرهی در مراسم تشییع ۲ شهید گمنام در آرامستان بهشت احمدی شیراز، اظهار داشت: امروز و دیروز روز‌های خوب زندگی ما است همه وجود ما معطر به شهداست شهیدانی که سالیانی است که ملکوتیان به جای پدر و مادر برای آن‌ها عزاداری می‌کردند و می‌کنند.

وی با بیان درود و ثنا به روان پاک شهدا به برکت وجود این شهدا برای زندگان و مردگان اشاره و تصریح کرد: مردگان بهشت احمدی از امروز دو شهید والامقام را مهمان دارند و به برکت وجود شهدا برکاتی هم نصیب آن‌ها می‌شود.

فرمانده دانشکده علوم و فنون زرهی درباره جایگاه شهدا با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) گفت: زیارت قبور شهدا مانند حجی است که زیارت‌کننده به همراه پیامبر (ص) به جا آورده باشد و ما نیز برای رسیدن به این جایگاه باید تلاش کنیم به قلب و فکر ما مربوط است می‌توانیم با فکر خوب، اندیشه خوب و قلب پاک به این مسیر و این راه نزدیک شویم.

سردار دانشمندی افزود: توجه به خدا، شاکر بودند برای همه نعمت‌ها به ویژه نعمت شهدا کلید کار است؛ شهدا هر از گاهی که در زمین گیر می‌کنیم با حضور خود در جامعه نورافشانی می‌کنند از مقام همه شهدا طلب می‌کنیم که همواره برای ما دعا کنند که بنده خدا بمانیم و زندگی دنیا ما را از حقیقت دور نکند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا پشت سر ولایت بودند و ما باید در این راه ثابت قدم باشیم که اگر غیر از این باشد بزرگترین خطر برای انسان است.

ظهر امروز با حضور مسولان استانی پیکیر پاک مطهر دو شهید گمنام در آرامستان بهشت احمدی شیراز آرام گرفت.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها