نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

دشمنان با تولید فیلم «بانوی بهشت» به دنبال اختلاف‌افکنی در میان مسلمانان هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی و شکست حقیقی جبهه استکبار، دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمانان هستند و تلاش های زیادی برای جبران شکست خود می‌کنند که در این خصوص با صرف هزینه های زیاد و تولید فیلمی با عنوان «بانوی بهشت» به دنبال اختلاف افکنی در بین مسلمانان هستند.
کد خبر: ۴۳۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷ - 14January 2021

دشمنان با تولید فیلم «بانوی بهشت» به دنبال اختلاف‌افکنی در میان مسلمانان هستند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، امروز، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: آموزش های مدارس و دانشگاه ها با توجه به شرایط کرونایی در بستر فضای مجازی صورت می گیرد و عدم شناخت کافی از این فضا باعث تغییر فرهنگ و ارزش ها در بین نسل آینده خواهد شد.

وی افزود: متولیان رسانه ای و فعالان فضای مجازی باید نقش خود را بصورت گسترده تر در این حوزه ایفا کرده و نیروی خود را تنها بر مساله انتقاد و مطالبه از مدیران و مسوولان متمرکز نسازند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اضافه کرد: باید با برنامه ریزی دقیق تر آموزه های دینی و اسلامی با رویکرد فرهنگ اصیل مردم را در فضای مجازی با تولید محتوای مناسب عملیاتی و اجرایی کرد.

حجت الاسلام قریشی، شهامت در حل مشکلات کشور را یکی از اساسی ترین مطالبات مردم خوانده و تاکید کرد: بحمدالله متخصصان اقتصادی ، دینی ، رسانه ای و اجتماعی خبره ای در کشور وجود دارند که به اذعان مقام معظم رهبری راهکارهای عملیاتی درستی برای حل مشکلات کشور ارایه می کنند اما عزم و اراده و شهامت اجرایی کردن آن توسط مسئولان وجود ندارد بنابرابن انتظار داریم در این مساله مدیران اقدامات جدی‌تری را به انجام برسانند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان فضای مجازی و تولید محتوا در این فضا در کشور را مهم دانست و گفت: شورای فرهنگ عمومی باید مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد شبکه ملی اطلاعات و ارتباطات را از دولت و وزرات مربوطه پیگیری کند چرا که آسیب شبکه های مجازی بدون کنترل و بررسی بسیار آسیب زا است.

وی افزود: کمیته شبکه مجازی که در ذیل شورای فرهنگ عمومی تشکیل شده باید فعال تر شده و با تامین بودجه و شناسایی و بکارگیری افراد توانمند در تولید محتوا در این حوزه اقدامات اساسی در برگزاری کلاس های سواد رسانه ای در بین مسوولان ، خانواده ها و بدنه جامعه و همچنین تولید محتوای دینی، اسلامی و فرهنگی کند.

حجت الاسلام قریشی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان و همراهی مردم در کنترل ویروس کرونا گفت: بحمد الله با رعایت مردم و تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان روند رشد ویروس کرونا کنترل شده است که باید با رعایت دستورالعمل ها و سفارشات متخصصین امر مانع از جهش مجدد این ویروس در کشور شویم .

وی ادامه داد: به لحاظ وجود شرایط پایدار زرد و آبی در استان و نزدیکی ایام شهادت حضرت زهرا (س) به نظر می رسد برای عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) تدابیری اندیشیده شود تا عزاداری خیابانی و با حضور عموم مردم با رعایت دستوالعمل های بهداشتی برگزار شود چرا که این مراسم یکی از شعائر الهی است و برگزاری چنین مراسمی لازم و ضروری است.

امام جمعه ارومیه همچنین اظهار داشت: پس از شهادت سردار سلیمانی و شکست حقیقی جبهه استکبار، دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمانان هستند و تلاش های زیادی برای جبران شکست خود می‌کنند که در این خصوص با صرف هزینه های زیاد و تولید فیلمی با عنوان "بانوی بهشت" به دنبال اختلاف افکنی در بین مسلمانان هستند.

وی افزود : حضور هالیود در ساخت این فیلم و هزینه های گزاف آن نشان از توطئه استکبار و شیعه انگلیسی در برهم زدن اتحاد بین مسلمانان جهان دارد بنابراین هوشیاری امت اسلامی لازم و ضروری است تا امت اسلامی از آسیب‌های این توطئه در امان باشد.

وی با اشاره به موضوع دوم جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در خصوص ناباروری و ترویج سقط جنین در کشور گفت: با توجه به سیاست های جمعیتی در کشور و خطر پیری جمعیت در استان مسوولان باید به شکل جدی تری در افزایش باروری و ترغیب زوج های جوان برای فرزندآوری با اعمال سیاست های تشویقی و کاهش هزینه های فرزندآوری برنامه ریزی کنند تا شاهد افزایش جمعیت در کشور و استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها