امام جمعه بوشهر تاکید کرد؛

ضرورت مدیریت گرانی‌ها و کمبود کالاها

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» گفت: در این شرایط سخت و استرس‌زا، گرانی بی‌ضابطه و بی‌رویه موجب گلایه‌مندی شدید مردم شده است که از مسئولان تقاضا دارم این گرانی‌های کاذب که به دلیل سوء مدیریت، نبود نظارت و عدم مدیریت ایجاد شده را هر چه زودتر حل کنند.
کد خبر: ۴۳۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱ - 15January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه  و امام جمعه بوشهر در استان بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه ۲۶ دی ماه ۱۳۹۹ اظهار داشت: خداوند بار دیگر توفیق داد که به نور نماز جمعه متنعم شویم که در متون فاخر دین برکات و مزایای نماز جمعه آمده است، امیدوارم بهره الهی از این برکت آسمانی نصیب همه ما شود.

 وی گفت: در این شرایط سخت و استرس‌زا، گرانی بی‌ضابطه و بی‌رویه موجب گلایه‌مندی شدید مردم شده است که از مسئولان تقاضا دارم این گرانی‌های کاذب که به دلیل سوء مدیریت، نبود نظارت و عدم مدیریت ایجاد شده را هر چه زودتر حل کنند.

وی با اشاره به ارزش شکرگزاری افزود: یکی از آموزه‌های مهم الهی نه تنها در دین اسلام بلکه تمامی ادیان الهی شکرگزاری و آثار مهم آن و پیامدهای ناگوار کفران نعمت است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: در قرآن آمده است که شکرگزار نعمات الهی باشید تا نعمات شما افزایش یافته و اگر شکرگزار باشید خداوند تمام زندگی شما را رو به رشد و ترقی قرار می‌دهد اما اگر کفران نعمت کردید عذاب خدا شدید خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: اگر شکر می‌کنیم آثار و برکات آن برای خود ما است، خداوند می‌فرماید برای شما گوش و چشم و خرد قرار داده ایم تا شما شکرگزار باشید، اما انسان در محیط زندگی خود به جای شکرگزار بودن همیشه به دنبال آن است که چه چیزی ندارد و چه مشکلاتی دارد. و به تعمت‌های فراوان الهی نمی‌نگرد، به همین خاطر می‌فرماید اندکی از انسان‌ها اهل شکر هستند و اکثر مردم اهل شکر نیستند؛ در حالی که باید اهل شکر باشند تا خداوند به آنان عنایت بیشتری نماید.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عنوان کرد: قدردان نعمت مقام معظم رهبری هستیم که در این شرایط سخت داخلی و خارجی با مدیریت الهی و بصیرت و اقتدار مایه پیشرفت در تمامی عرصه‌ها و صیانت نظام اسلامی و عزت مسلمین و اسلام را فراهم می‌کنند؛ به ویژه در عرصه مقابله با شیوع بیماری کووید۱۹.

امام جمعه بوشهر اظهار کرد: همچنین از کادر بهداشت و درمان و کادر خدماتی بیمارستان‌ها تشکر و قدردانی می‌شود، همچنین گروه‌های جهادی و دست‌اندرکاران کمک‌های مومنانه و تیم‌های مواسات که اجازه ندادند فشارهای اقتصادی بر مردم شدت بگیرد و تلاش بسیار جدی در این زمینه داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یادآور شد: تقاضا دارم که کمک‌های مومنانه و مواسات و خدمت به نیازمندان ادامه یابد و به نحو تام و تمام تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار