جلسه هم اندیشی کنگره 17 هزار زن شهیده جانباز و آزاده در کرمان برگزار شد

سومین جلسه هم اندیشی در راستای برگزاری کنگره 17 هزار زن شهیده، جانباز و آزاده همزمان با سراسر کشور، در کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶ - 16January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «فاطمه السادات حسینی» مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در سومین جلسه هم اندیشی در راستای برگزاری کنگره 17 هزار زن شهیده، جانباز و آزاده سراسر کشور که با حضور سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و «احمد گروهی» مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان برگزار شد اظهار داشت: این کنگره در ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت زهرا(س) همراه با تجلیل از اسوه های صبر و مقاومت برگزار خواهد شد.

جلسه هم اندیشی کنگره 17000 زن شهیده جانباز و آزاده در کرمان برگزار شد

وی با بیان اینکه زنان در دوران دفاع مقدس در کمک به اعزام پدران و همسران خود به میدان جنگ، روحیه بخشیدن به این عزیزان در پشت جبهه و تشویق آنها به حضور در جبهه نقش بسیار موثری ایفا کردند افزود: ما باید در جهت الگوسازی از زنان ایثارگر و معرفی اسوه های صبر و مقاومت به جامعه بکوشیم.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان تصریح کرد: استان کرمان 60 بانوی شهیده و 23 نفر جانباز و 2 نفر آزاده را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و در راستای برگزاری کنگره 17000 زن شهیده، جانباز و آزاده سراسر کشور طرح های بلند مدت وکوتاه مدت زیادی برنامه ریزی شده است.

جلسه هم اندیشی کنگره 17000 زن شهیده جانباز و آزاده در کرمان برگزار شد

فاطمه السادات حسینی نامگذاری میادین، پارک ها و بوستان های شهر کرمان به نام زنان شهیده، تولید موشن گرافی، ساخت فیلم مستند و انجام کارهای پژوهشی را از جمله برنامه های پیش بینی شده این کنگره اعلام کرد و گفت: نسل جوان و نوجوان ما به دنبال الگو و اسوه برای خود هستند و ایثارگران و اسوه های صبر و مقاومت بهترین الگو برای نسل جوان محسوب می شوند.

جلسه هم اندیشی کنگره 17000 زن شهیده جانباز و آزاده در کرمان برگزار شد

در ادامه این جلسه، اعضا به بیان دیدگاه ها و برنامه های خود در راستای هرچه بهتر و پربارتر برگزار کردن کنگره 17000 زن شهیده، جانباز و آزاده سراسر کشوراعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار