فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

توزیع ۶۱۱ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان مازندرانی

سردار «سیاوش مسلمی» از توزیع ۶۱۱ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۱۳ میلیارد تومان در بین نیازمندان مازندرانی خبر داد.
کد خبر: ۴۳۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵ - 16January 2021

توزیع ۶۱۱ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان مازندرانیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران عصر امروز در آئین نهضت کمک مومنانه در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ۴۲ شهید مدافع حرم و سیدالشهدای مقاومت و تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: لشکر همیشه پیروز و سرفراز لشکر ۲۵ کربلا تداعی‌کننده افتخارات بسیار زیادی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن برای ایران عزیز بوده است.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان مازندرانی از این مکان به جبهه‌های حق علیه باطل در دفاع مقدس و برای مقابله با داعش در جبهه‌های مقاومت حضور پیدا کردند، افزود: امروز با همکاری بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و بسیج سازندگی کمک‌های مومنانه تهیه و در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) به دست نیازمندان واقعی رسید.

این مسئول با بیان اینکه آنچه داریم به برکت مردم صبور و خوب است و اگر قدردان نباشیم قطعا هم برای آیندگان و هم در آخرت باید پاسخگوی مردم عزیز باشیم، افزود: در شأن و شایستگی مردم است که به نیاز‌های مردم به شایستگی جواب بدهیم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امسال در سه مرحله کمک‌های مردمی و مومنانه داشتیم، گفت: با شناسایی که در استان داشتیم و تهیه بانک اطلاعاتی در حوزه‌های مختلف کمک را در سه مرحله ماه رمضان و محرم و هفته بسیج بدست نیازمندان رساندیم و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مجموعا ۶۱۱ هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی ۲۱۳ میلیارد تومان به دست نیازمندان رسید، ادامه داد: همچنین ۸۴۰ هزار بسته طعام و غذای گرم به ارزش ۱۶ میلیارد تومان، ۳۴ هزار کارت هدیه به اعتبار ۷ میلیارد تومان، ۹۸۴ مورد پرداخت قبوض آب و برق و گاز به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان و ۳۷ هزار مورد پوشاک و لوازم التحریر با اعتبار ۵ و نیم میلیارد تومان به دست نیازمندان رسید.

سردار مسلمی همچنین از توزیع ۷۷۸ سری جهیزیه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان خبر داد و افزود: ۳۲۸ هزار مورد لوازم بهداشتی با اعتبار حدود ۱۶ میلیارد تومان در سه مرحله در هفته بسیج با اعتبار حدود ۲۵۰ میلیارد تومان با کمک نهادها، ارگان‌ها و مردم جمع آوری و به دست نیازمندان رسید.

این مسئول ادامه داد: در ایام آذر و دی که پایان مرحله سوم بود، ۴۲ هزار بسته معیشتی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و سایر خدمات حدود ۱۹ هزار بسته با اعتبار ۳ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه در مرحله اول و دوم کمک مومنانه بسته معیشتی به همه افراد نیازمندان رسید، گفت: این مرحله از توزیع شامل افراد قرنطینه‌ای به دلایل کهولت سن، بیماران مزمن و حاد و نیازمند مالی و بیماران کرونایی مشکوک و مثبت نیازمندان شناسایی‌شده در طرح شهید سلیمانی شد.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: تعداد فوتی‌های امروز حوزه بیماران کرونایی بیمارستانی و منازل، حدود ۷۰ درصد است که شامل افراد سن بالا و بیماران زمینه‌ای می‌شود و تمام تلاش ما معطوف به این است که قرنطینه معکوس و خانگی را برای آن‌ها پیش بینی و اجناس را با کمک بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان به دستشان برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار