جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد؛

کشف ۱۳۰ میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق در کشور

سردار بهرامی از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال طی هفته گذشته در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۳۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ - 18January 2021

کشف ۱۳۰ میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق در کشور/برخورد با قاچاقچیان در دستور کار پلیس امنیت اقتصادیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سهراب بهرامی» جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا درباره اقدامات ناجا در مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: با اقدامات تخصصی و تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طی هفته گذشته انواع کالای قاچاق شامل طلا، ارز، کفش، عینک، سوخت، لوازم الکترونیکی، مواد غذایی، شیرخشک و... در کشور کشف شد.

وی افزود: کارشناسان ارزش کالا‌ها و ارز مکشوفه را بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین کالا‌های مکشوفه به سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی و سوخت قاچاق به شرکت ملی فرآورده‌های نفتی تحویل شد و ۱۱ نفر در این زمینه دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی یادآور شد: در حوزه قاچاق کالا و ارز کماکان برخورد قاطعانه با دانه‌درشت‌ها در دستور کار این پلیس قرار دارد.

سردار بهرامی در پایان از هموطنان خواست که در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار