رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری ارومیه خبر داد؛

بنیاد سردار سلیمانی در ارومیه راه‌اندازی می‎شود

مصطفی میلانی از راه‌اندازی بنیاد سردار سلیمانی در ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۴۳۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ - 18January 2021

تلاش برای راه‌اندازی بنیاد سردار سلیمانی در ارومیه

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، مصطفی میلانی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، امروز در نشست خبری که به مناسبت دوم بهمن روز فرهنگی ارومیه و دهه فجر انقلاب اسلامی ترتیب یافته بود، اظهار داشت: راه‌اندازی بنیاد مجاهد نستوه حجت الاسلام حسنی، حجت الاسلام قره باغی و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جزو مصوبات شورای شهر است، که برای عملی کردن آن زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم می‌کنیم.

وی در ارتباط با بنیاد سردار سلیمانی، گفت: برای راه‌اندازی شعب استانی این بنیاد باید از دفتر مرکزی مجوز اخذ شود، بنابراین با دختر ایشان زینب سلیمانی مکاتبه شده است، به محض اینکه مجوز صادر شد، در بخشی از اراضی ارتش واقع در خیابان سردار سلیمانی این مهم اقدام خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: برای راه اندازی بنیاد حجت الاسلام حسنی با همه توان وارد شده‌ایم و در این راستا جلساتی نیز با حضور فرزند ایشان عبدالحق حسنی تشکیل شده است، به محض حصول توافق بیت این مجاهد نستوه به بنیاد تبدیل خواهد شد.

برگزاری جشنواره عکس «از سرچشمه تا آبریز» در ارومیه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از برگزاری جشنواره عکس «از سرچشمه تا آبریز» خبر داد و اضافه کرد: این جشنواره در سال آینده با حضور عکاسان صاحب‌نام و مطرح کشور در ارومیه برگزار خواهد شد و از این طریق درصدد هستیم که ظرفیت‌های گردشگری مرکز استان را در سطح کشور معرفی کنیم.

میلانی ضمن اشاره به اینکه در آستانه دوم بهمن ماه سالروز به توپ بستن مسجد اعظم ارومیه قرار گرفته‌ایم، اظهار کرد: از دوم بهمن تا 9 بهمن باید به عنوان هفته فرهنگی ارومیه شناخته شده و در راستای شناساندن هر چه بیشتر قابلیت‌های مختلف این شهرستان اهتمام شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 12 فرهنگسرا در ارومیه وجود دارد که 10 واحد آن فعال بوده و دو واحد تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه ردیف بودجه به مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری اختصاص یافته است، در سال آتی برنامه‌های اضافی و بدون بازخورد را حذف خواهیم کرد، تا بودجه در محل مناسب و برای برنامه‌‌های ارزشمند هزینه شود.

حمایت از تیم والیبال باید منظم و بابرنامه باشد

میلانی در خاتمه رسالت اصلی شهرداری را ورود جدی به حوزه ورزش همگانی بیان کرد و گفت: حمایت از تیم والیبال از سال 91 آغاز شد، در این مدت مدیران مختلفی نیز تغییر کردند، ولی تاکنون قهرمانی و اتفاق خاصی را شاهد نبودیم، حال آن که اگر در بدو فعالیت، اساسنامه باشگاه تنظیم می‌شد، می‌توانستیم دستاوردهای زیادی داشته باشیم، اما با این همه در تلاش هستیم که با برنامه و به صورت منظم در این زمینه اقدام کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ضمن اشاره به اینکه در هفته گذشته جلسه‌ای با حضور نمایندگان 16 سمن در این مجموعه تشکیل شد، بیان کرد: برای اجرای برنامه‌های مختلف از ظرفیت این سازمان‌های مردم‌نهاد حداکثر استفاده را خواهیم کرد، از طرف دیگر سمن‌ها می‌توانند از فضای موجود در فرهنگسراها برای برنامه‌های خود استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها