فرازی از وصیت‌نامه شهید «غلامعلی هنانیان»:

با به دست گرفتن تفنگ به زمين افتاده‌ام ضد انقلاب را سركوب كنيد

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «غلامعلی هنانیان» آمده است: برادران عزيزم شما اميدهاي انقلاب هستيد، ثمره‌ي خون شهيدان هستيد، با به دست گرفتن تفنگ به زمين افتاده‌ام ضد انقلاب را سركوب كنيد و نگذاريد كه سنگر من خالي بماند.
کد خبر: ۴۳۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ - 20January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «غلامعلی هنانیان» در دوم بهمن‌ماه 1344 در تبریز چشم به جهان گشود. وی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و پس از چندی مجاهدت در راه اسلام، سرانجام در تاریخ 21 بهمن‌ماه 1364 در فاو عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

راهي را كه من انتخاب كرده‌ام، با خردي بيدار و گوش و چشمي باز انتخاب نموده‌ام. اين راه، راه حسين(ع)، سالار شهيدان است، راه غفاري‌ها، رجايي‌ها، باهنرها و بهشتي عزيز است كه بدن تكه تكه شده‌اش مرا ياد كربلاي ديگري از كربلاي ايران مي اندازد.

لذا من هم مي‌خواهم راه اين عزيزان را بروم كه ثمره و آثار انقلاب هستند و رسالتي بس سنگين بر دوش خود دارند. خدايا! من به جنگ شيطانک‌هاي كوچكي آمده‌ام كه قدرت‌هاي بزرگ از آن‌ها حمايت مي‌كنند.

از تو خواستارم كه اين سعادت را به من بدهي تا شمعي سوزان باشم و تا آخر بسوزم و به راه رزمندگان روشنايي بخشم تا راهي كربلا شوند.

من از قيد بندها گسسته‌ام و از تمام ماديات و دنيا دست شسته‌ام و به اسلحه‌ي شهادت مجهز شده‌ام تا به فرق ماديات بكوبم و به جبهه آمده‌ام. اگر سعادت شهادت نصيب من شد، مي‌روم تا خط امام بماند و از تمامي رزمندگان هم مي‌خواهم كه در راه امام عزيز و صادقم قدم بردارند.

برادران عزيزم! شما اميدهاي انقلاب هستيد، ثمره‌ي خون شهيدان، شما هستيد، با به دست گرفتن تفنگ به زمين افتاده‌ام ضد انقلاب را سركوب كنيد و نگذاريد كه سنگر من خالي بماند.

شما با ادامه دادن راه من، راه حسين(ع)، سالار شهيدان و ياري كننده‌ي رزمندگان را خواهيد رفت. شما اي خواهرانم! در سوگ من گريه نكنيد، مبادا دشمنانم را خوشحال كنيد و هم چون زينب(س) زندگي كنيد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار