فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

امنیت پایدار کشور مرهون خون شهیدان است

سردار کرمی با تأکید بر لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان گفت: شهدا با اهدای جان‌ خود در برقراری امنیت پایدار ایران اسلامی نقش‌آفرینی کردند.
کد خبر: ۴۳۸۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ - 20January 2021

ارتقای روحیه انقلابی کارکنان اولویت اصلی یگان ویژه/ کارنامه درخشان پلیس ویژه در سایه حفظ آمادگی‌هابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع کارکنان یگان ویژه استان فارس اظهار داشت: توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی علی‌رغم تبلیغات منفی و برنامه‌ریزی‌های گسترده یکی پس از دیگری شکست خورده است؛ اما همچنان به طرق دیگر در پی تلافی کردن هستند.

وی ادامه داد: امروز نیرو‌های ارزشی و مدافعان انقلاب باید با صبر، استقامت و پایبندی به اصول و باور‌های دینی طوری عمل کنند که این پیروزی‌ها و دستاورد‌های انقلاب پر رنگ‌تر شده و روحیه دشمنان همچنان تضعیف شود.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با تاکید بر حفظ و ارتقای آمادگی کارکنان پلیس ویژه در تمام زمینه‌ها، تصریح کرد: یگان ویژه تاکنون در مراحل مختلف ماموریتی، مقاطع حساس و روز‌های سخت، کارنامه بسیار ارزشمند و درخشانی را ارائه کرده و این افتخار در سایه حفظ و ارتقای آمادگی همه‌جانبه نیرو‌های یگان ویژه اعم از آمادگی جسمانی، عملیاتی و علمی بصیرتی به دست آمده است.

سردار کرمی در ادامه نیروی انسانی را مهم‌ترین رکن یک مجموعه عنوان کرد و افزود: ارتقای سطح معیشت و حفظ روحیه نیرو‌های زیرمجموعه، ارتقای فضای اسلامی، انقلابی و معنوی و گزینش خوب از اولویت‌های اصلی یگان ویژه است.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به اهمیت اجرای گسترده طرح «سفیر شهید» در سراسر یگان‌های ویژه در کشور خاطرنشان کرد: شهدا با اهدای جان‌شان نقش خود را در برقراری امنیت پایدار ایران اسلامی ایفا کردند و اکنون وظیفه آحاد جامعه است که با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و جامه عمل پوشاندن به اهداف آنان، به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها