انتخاب مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی به عنوان مدیر نمونه کشوری

سردار «عباسقلی‌زاده» به عنوان مدیر نمونه کشوری سال 1399 در بین مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها انتخاب شد.
کد خبر: ۴۳۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ - 20January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس به عنوان مدیر نمونه کشوری سال 1399 در بین مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس استان‌ها انتخاب و از وی تقدیر به عمل آمد.

در لوح سپاس اهدایی به سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» که به امضاء سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس رسیده، آمده است:

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده

مدیرکل محترم حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام و تحیات الهی

خداوند را شاکریم که توفیق تلاش و مجاهدت در راه اعتلای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ والای دفاع مقدس و اهداف و ارزش‌های والا و نورانی آن را به ما عطا فرموده است.

زحمات انسان های انقلابی و معنویی همواره در محضر پروردگار محفوظ است اما به مصداق حدیث شریف «مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ» بر خود فرض می‌دانم از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه و متعهدانه جنابعالی در دستیابی به اهداف و ماموریت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تشکر و قدردانی کرده و انتخاب جنابعالی به عنوان مدیر نمونه بنیاد در سال 99 را تبریک می‌گویم.

امید است در مسیر تحقق آرمان‌های شهدای والامقام انقلاب اسلامی و عمل به منویات حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنافدا و تحت هدایت‌های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) موفق و موید باشید.

گفتنی است؛ مراسم تقدیر از مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در همایش مدیران‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، معاونان و رؤسای سازمان‌های تابعه و مدیران‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان‌ها در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار