بهره‌برداری از ۴۰۰۰ واحد مسکونی محرومین روستایی خراسان رضوی

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه سال گذشته کلنگ ۸ هزار واحد مسکونی در روستای سیف‌آباد بردسکن زده شد، گفت: علاوه بر اینکه امروز از ۴ هزار واحد مسکونی در این روستا بهره‌برداری شد، پیشرفت فیزیکی ۴ هزار واحد مسکونی دیگر نیز ۵۰ درصد است.
کد خبر: ۴۳۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ - 21January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از بردسکن، محمد باقر نوبخت عصر امروز در مراسم افتتاح ۴۰۰۰ واحد مسکن محرومین روستایی خراسان رضوی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: مسکن نیاز همه انسانها است و دولت توجه ویژه‌ای به این مهم دارد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه همه موظف هستیم در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب در جهت رسیدگی به وضع محرومین کشور تلاش کنیم، بیان کرد: تلاش همه ما به عنوان مدیران باید حل مشکلات مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته کلنگ ۸ هزار واحد مسکونی در روستای سیف‌آباد بردسکن زده شد، گفت: علاوه بر اینکه امروز از ۴ هزار واحد مسکونی در این روستا بهره‌برداری شد، پیشرفت فیزیکی ۴ هزار واحد مسکونی دیگر نیز ۵۰ درصد است.

۵۷۲ واحد مسکن محرومین سهم بردسکن بود

فرماندار بردسکن نیز در ادامه این مراسم ابراز داشت: امروز به طور همزمان با افتتاح ۴ هزار واحد مسکن محرومین در روستاهای خراسان رضوی، ۲۹۱ واحد در روستای سیف‌آباد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مجتبی شاکری با تاکید بر اینکه ۵۷۲ واحد مسکن محرومین سهم بردسکن بود، افزود: از این میان ۴۰۰ واحد در مرحله پی‌کنی و ۳۵۰ واحد در مرحله سقف و اسکلت است.

خسارت سیل سال ۹۶ به یک هزار و ۱۰۹ واحد مسکونی در بردسکن

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بردسکن نیز در این مراسم اظهار کرد: سیل ابتدای سال ۹۸ که بارندگی  ۱۱۵ میلی‌متری را در یک شبانه روز داشتیم، سبب ایجاد خسارت بسیاری به روستاها شد.

احسان میری از خسارات یک هزار و ۱۰۹ واحد مسکونی روستایی در روستاهای بردسکن ناشی از سیل سال ۹۸ خبر داد و گفت: تا امروز بیشتر این منازل بازسازی وتحویل متقاضیان شده است.

وی با اشاره به ساخت ۵۵۰ واحد مسکونی در یک سال گذشته با تسهیلات ارزان قیمت و کمک بلاعوض، متذکر شد: واحدهای ساخته شده در ابعاد ۴۰ تا ۶۰ متری است که هر واحد با هزینه ۴۰ میلیون تومان وکمک بلاعوض ۲۵ میلیون تومانی به متقاضیان  پرداخت و ساخته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار