امام جمعه کوهدشت:

آمریکا منشأ شر و خشونت در عالم است

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به اینکه آمریکا منشأ شر و خشونت در عالم است، گفت: امروز مشاهده می‌کنیم که ترامپ جنایتکار، به زباله‌دان تاریخ پیوسته و ایران باصلابت ایستاده است و اخیراً نیز با رزمایش موشک‌ها و عملیات پهبادی نمایش اقتدار خود را به جهان مخابره کرد.
کد خبر: ۴۳۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸ - 22January 2021

آمریکا منشأ شر و خشونت در عالم است

 به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: انسانی که تقوا را رعایت کند در بن‌بست زندگی نمی‌ماند زیرا همه امور به دست خداوند متعال است و درهای بسته را بر انسان باز می‌کند، جامعه پایبند به مقررات الهی موفق خواهد بود.

وی با تبیین آیه ۷۴ سوره فرقان، افزود: تند‌خویی و محیط ناآرام برخی خانواده‌‌ها، شتاب‌زدگی در تصمیم‌گیری و فقر سه عامل مهم بروز خشونت و غصب در جامعه به شمار می‌رود، بایستی با آموزه‌های دینی و حذف کردن فاصله‌های طبقاتی از سرایت خشم در جامعه جلوگیری کرد.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه آمریکا منشأ شر و خشونت در عالم است، عنوان کرد: امروز مشاهده می‌کنیم که ترامپ جنایتکار، به زباله‌دان تاریخ پیوسته و ایران باصلابت ایستاده است و اخیراً نیز با رزمایش موشک‌ها و عملیات پهبادی نمایش اقتدار خود را به جهان مخابره کرد.

وی با اشاره به پیوستن ناو بندر مکران در رزمایش دریایی اقتدار به نیروی دریایی، تصریح کرد: این ناو، یک شهر کوچک است که می‌تواند سه ماه پشتیبانی شود و نشان‌دهنده قدرت و درخشش ایران در بعد نظامی و دریایی است، برخی شبهه «فقط معیشت» را در جامعه القا می‌کنند در حالی معیشت پایدار در سایه امنیت پایدار و اقتدار دفاعی بوده و این‌ها لازم است.

طهماسبی گفت: برخی به این فکر هستند که اقتصاد کشور را معطل آمریکا کنند، درحالی‌که آمریکا خود دچار مشکلات اقتصادی زیادی بوده و هم‌اکنون در آن مانده و از درون در حال فروپاشی است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه ایران تا انتقام شهید سلیمانی را نگیرد از پای نخواهد نشد، بیان کرد: دوقطبی، نژادپرستی، همه‌گیری کرونا، ضعف سیستم درمان، عدم ابرقدرتی، اقتدار ایران و… ازجمله چالش‌های پیش روی آمریکا است.

وی اشاره‌ای به اوضاع نا به سامان بازار سرمایه و بورس داشت و گفت: یکی از دلیل‌های این وضعیت بورس ناهماهنگی برخی دستگاه‌های کشور باهم است.

طهماسبی با اشاره به‌ضرورت روی کار آمدن دولت جوان حزب‌اللهی با تفکر روحیه «ما می‌توانیم»، بیان کرد: الآن در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، دشمنان خارجی و برخی فریب‌خوردگان داخلی به دنبال تحریف حقایق و سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند که نادیده گرفته شود.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اقدام هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در ممنوع کردن استفاده از واکسن آمریکا و انگلیس، اظهار داشت: کشور آمریکا که خود روزانه شاهد افزایش آمار کرونا است و در برخی داروها کشور مارا تحریم کرده و مرتکب جنایت‌هایی شده است، انتظار می‌رود واکسن مناسبی را تحویل ما دهد.

وی با اشاره به اینکه بایستی تکریم خانواده‌های شهدا را وظیفه خود بدانیم، گفت: از تلاش‌های کادر درمان شهرستان در راستای مقابله مطلوب با کرونا قدردانی می‌کنیم، مسئولان بایستی درروند ساخت و تجهیز بیمارستان دوم کوهدشت سرعت بدهند زیرا یک بیمارستان دیگر جواب گوی شهرستان نیست.

طهماسبی با اشاره به اینکه مسئول جمهوری اسلامی بایستی ارزشی و اهل نماز جماعت باشد، بیان کرد: در انتخابات پیشرو بایستی با تحقیق انتخاب صحیحی را داشته باشند که مشکلات جامعه برطرف شود، با جهادی عمل کردن، اعتماد به سرمایه‌ها و پیشرفت خودمان آینده درخشانی در انتظار کشور است.

نظر شما
پربیننده ها