شهید «اسماعیل دهقانی ارزوئیه»:

ابرقدرتهای شرق و غرب کمر به نابودی اسلام بسته اند

در وصیتنامه شهید «اسماعیل دهقانی ارزوئیه» آمده است: ابرقدرتهای شرق و غرب و مزدوران وابسته به آنان به خاطر به خطر افتادن منافعشان، کمر به نابودی اسلام بسته اند و تصمیم بر نابودی انقلاب اسلامی ما دارند.
کد خبر: ۴۳۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳ - 22January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کرمان، شهید «اسماعیل دهقانی ارزوئیه» پانزدهم فروردين 1350، در روستای شاهماران از توابع شهرستان بافت به دنيا آمد. اسماعیل دانش‌آموز سال دوم متوسطه در رشته انسانی بود که به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. وی سرانجام در سوم بهمن 1365، در شلمچه بر اثر اصابت تركش خمپاره به شهادت رسيد.

در ادامه بخش هایی از وصیتنامه شهید «اسماعیل دهقانی ارزوئیه» را مرور می کنیم:

بسم الله الرحمن الرحیم
من بسیجی هستم از سلاله خون شهدای اسلام و وارث خونهای پانزده قرن خط سرخ شهادت تشیع که در زمانه ای و مقطعی پر مخاطره قرار گرفته ام. مسئولیت هایی بر دوشم سنگینی افکنده، آینده را با چشمهای خویش می نگرم و به گذشته می اندیشم پس از فکرها و اندیشه ها به نتیجه ای جاودانه دست یافته ام که راه در پیش دارم.

یکی راه اینکه حسین وار مانند شهدای گذشته با تمامی وجودم راه پوییدن و رفتن را انتخاب کنم و به صف شهدا بپیوندم و دوم اینکه مانند یزیدها حیوان وار بمانم و بخورم و بخوابم و هیچ حرکتی و هجرتی نداشته باشم و بپرسم و هیچ در هیچ شدم، در این دنیا در نزد خداوند متعال و در برابر خون پاک شهدا مسئول و در آن دنیا نیز در اتش دوزخ گرفتار آیم و اینک زندگی و راه اولی را برگزیده ام و می خواهم هجرت کنم و چهارچوب تنگ زمانه و این حیات پست را بدرم و هجرت کنم.

آری تصمیم گرفته ام در اولین نگاه به سرزمین اسلامیم، می بینم در سر راه سدها را که همچون حیوانات انسان نمایی جلو حرکت و تکامل انسانها را گرفته اند و در گوشه و کنار جامعه ام به فتنه گری و اشوب پرداخته اند.

می بینم که چگونه ابرقدرتهای شرق و غرب و مزدوران وابسته به آنان به خاطر به خطر افتادن منافعشان کمر به نابودی اسلام بسته اند و تصمیم بر نابودی انقلاب اسلامیمان را دارند و بار دیگر می خواهند خون صدها هزار شهید و معلول را به تباهی بکشند و توطئه ها برای نابودی انقلاب اسلامی که ترس از جهانی شدن آن دارند و ما تمام توطئه ها و نیرنگها آنان را نقش بر آب می کنیم و این وظیفه همه مسلمانان است که برخیزند و وجود این استعمارگران را که هدفشان به مسلخ کشیدن کلیه مستضعفین جهان است از سطح کره زمین پاک سازد.

در پایان به پدر و مادرم وصیت می کنم که صبر کنند و استقامت داشته باشند چون قرآن می فرماید: "إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذينَ يُقاتِلونَ في سَبيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيانٌ مَرصوصٌ"، خداوند کسانی را دوست می دارد که در راه او به حال صف می جنگند صفی که مثل سد آهنین و بنای محکم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار