چهل‌سالگی سرو/ شهید «ولی الله خانلرپور چاری»؛

تا می‌توانید به مبارزه بی‌امان خود علیه کافران و تجاوزگران بایستید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «ولی الله خانلرپور چاری» آمده است: امت بیدار امام تا می‌توانید در برابر دشمنان در هر کجا که هستید به مبارزه بی‌امان خود علیه کافران و تجاوزگران بایستید و فرزندانتان را طوری تربیت کنید که ادامه دهنده راه حسین (ع) و فاطمه زهرا سلام الله علیها باشند.
کد خبر: ۴۳۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴ - 22January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهادت شهید «ولی الله خانلرپور چاری» وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «ولی الله خانلرپور چاری» فرزند «خانلر» هفتم مرداد ۱۳۴۵ در بابل به دنیا آمد و در تاریخ ۳ بهمن ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

انا لله و انا الیه راجعون همه از اوییم و به سوی او بازمی‌گردیم

سلام علیکم یا اباعبدالله الحسین

و من طلبنی وجدنی و من وجدنی احبنی و من احبنی عشقنی عشقته و من عشقته قتله و من قتله علی یدینه و من علی دینه فانادینه

تا می‌توانید به مبارزه بی‌امان خود علیه کافران و تجاوزگران بایستید

آنکس که مرا طلب کند می‌یابد خدایا ای صاحب من به بزرگیت سوگند که ترا می‌خواهم و ترا می‌جویم و در وجودم ترا می‌خواهم و از تو امیدوارم و آنکس که مرا یافت دوستم می‌دارد و آنکس که دوست داشت عاشقم می‌شود.

 الله من معبود من ترا دوست می‌دارم. آنجا که وجودم را برای او ببینم آنجا که حرکت و سکوتم را بکار تو و به نام تو انجام می‌دهم آنجا که پرده غفلت و جاهلیت پاره می‌شود آنجا که حجاب نادانی و ندانستن پاره می‌شود آنجا که این احساس کور خاموش بودند و ماندند و پوشیدن تبدیل به نور شدید می‌شود.

 خدایا من آنجا چگونه می‌شود ترا دوست نداشت آنجا که فرشتگان تو و ملکوتیان به درگاه آدمیان به سجده می‌افتند زیرا که انسان ترا می‌شناسد و در پی شناخت دوستت می‌دارد و عاشقت می‌شود.

تا می‌توانید به مبارزه بی‌امان خود علیه کافران و تجاوزگران بایستید

از نماز و روزه کوتاهی نکنید که این راهی است برای رسیدن به کمال انسانی بنام خدائی که به من توفیق شهادت در را خودت عنایت کردی و مرا از یاران به حق امام زمان و نایب برحقش امام امت خمینی بت شکن قراردادی به درگاه تو شکر و سپاس می‌گویم و از این خشنودم که در کربلای جنوب آنجائی که حسین بن علی (ع) با یارانش شربت شهادت را نوشیده‌اند و من در آن مکان مقدس به شهادت رسیده‌ام و توانستم روحم را از این همه فساد و گمراهی‌ها نجات دهم خودم را از هر گونه بدی رها سازم.

ای امت مسلمان و ای امت شهیدپرور من با شهادتم و با خونم نهال انقلاب را آبیاری کردم نه تنها من بلکه تمامی عزیزانی که شهید شده اند و بکام شیرین خود رسیده‌اند. درود و سلام بر شما خواهران و برادران حزب الله که بیداری و هوشیاری تان ضربه‌ای فراموش ادامه ندارد.

تا می‌توانید به مبارزه بی‌امان خود علیه کافران و تجاوزگران بایستید

پیروزی انقلاب نونهال اسلامی ما خواهد بود بدانید و آگاه باشید که تنها راه نجات از دست اجانب پیروی از خط امام و ولایت فقیه است و گرفتاریهای شما آن هنگام آغاز می‌شود که امام شیر مرد جماران را تنها بگذارید.

امت گرامی و عزیز همیشه در کارهایتان اندیشه کنید و کار را برای رضای خدا انجام دهید. در این زمان حساس چشمان تمام مستضعفین جهان به این انقلاب دوخته شده است و عملکرد شما برادران باید پیام رسان این انقلاب باشید و با عملکردهای خود انقلاب را در قلبها صادر کنید.

سلام بر تو ای سربلند مادر، ای نور دیده من، ای کسی که مرا با رنج و مشقت بزرگ کری و انتظار دامادی مرا داشتی مادرم دیدی که چگونه به آرزویت رسیدی من داماد شدم مادرم اما دامادیم با دیگر دامادها فرق می‌کند و تفاوت دارد من در آن شب عروسی حجله زیبای شهادت را در آغوش گرفتم و به سوی معشوق و معبود شتافتم همان کسی که سالها انتظارش را داشتم.

مادرم من ترکشهای گرم خمپاره و توپ را به جان خریدم و با آغوش باز از آنها استقبال کردم و تو ای مادرم به دشمن بگو که پسرم راهش را آگاهانه انتخاب کرد و آگاهانه هم شهید شد. مادرم از اینکه فرزند خوبی نبودم و جز ناراحتی برای شما چیز دیگری ایجاد نکردم و امیدوارم که به بزرگی خود مرا ببخشی مادرم می‌دانم که رنجها و مشقتها را برای بزرگ کردن من بجان خریدی و مرا بزرگ نمودی مادر بهتر از جانم من تو و پدر و خواهرانم و برادرانم را خیلی دوست می‌داشتم اما چه کنم اسلام در خطر بود و قرآن داشت لگدکوب می‌شد و من برحسب وظیفه شرعی خود می‌دیدم که باید برخیزم و از قرآن و اسلام با خون و جانم دفاع کنم. برای من حفظ اسلام مهم بود مادرجان من از داشتن چنین مادری افتخار می‌کنم که توانست در دامن خود فرزندی را پرورش بدهد که حافظ اسلام و قرآنش باشد.

تا می‌توانید به مبارزه بی‌امان خود علیه کافران و تجاوزگران بایستید

مادرجان در مرگ من هرگز گریه نکنید به درستی که این مرگ نیست بلکه زندگی دوباره است و سلام بر تو ای پدر بزرگوارم درود بر تو ای سربلند و والامقام پدرجان می‌دانم وقتیکه در حیات بودم نتوانستم آن وظیفه خود را درست و بنحو احسن انجام دهم ولی پدرم روح تو خیلی بزرگوار است و امیدوارم مرا ببخشید.

برادران و خواهران خود را برای تحمل رنجها و مصیبت‌ها و ناکامی‌ها و ناروایی‌ها آماده سازید و دل خود را قوی کنید که قادر یکتا و متعال پشتیبان و نگهبان شماست و تنها اوست که شما را از شر دشمنان نجات می‌بخشد و عاقبت شما را به خیر می‌گردانند و دشمنان شما را به انواع عذابها و شکستها دچار می‌گرداند. این مصیبتها زمان ابدی و بی پایان خداوندی خواهد رسید اگر می‌خواهید در مقام و عظمت شما خللی وارد نشود هیچگاه زبان به شکایت نگشائید و آنچه را که از قدر و منزلت الهی شما می‌کاهد بر زبان نیاورید چرا که اعتراض بر این انقلاب اعتراض به انقلاب رسول الله (ص) است و به خواهرانم وصیت می‌کنم که حجاب خود را حفظ نمایند و از زینب‌ها سرمشق بگیرند که این حجاب شما است که دشمنان را ذلیل و نابود می‌گرداند.

پس ای خواهر این حجاب توست که از ون من کوبنده‌تر است و تو ای برادر از تو می‌خواهم که بعد از شهادتم ادامه دهنده راهم باشید و بعد از من تو سلاح ایمان را بدوش بگیرید و با دشمنان خدا بجنگید تا خونبهایم پایمال نشود تا اینکه به امید آن روزی که امام زمان (عج) ظهورش را در دنیا اعلام کند و ریشه‌های فساد را ریشه کن کند.

امت بیدار امام تا می‌توانید در برابر دشمنان در هر کجا که هستید به مبارزه بی‌امان خود علیه کافران و تجاوزگران بایستید و فرزندانتان را طوری تربیت کنید که ادامه دهنده راه حسین (ع) و فاطمه زهرا سلام الله علیها باشند و از رفتن فرزندانتان به جبهه‌ها جلوگیری نکنید که به خدا حسین (ع) که روز قیامت در پیش حسین (ع) از شما شکایت می‌کنند که این پدر و مادر ما بودند که نگذاشتن به یاری تو بشتابیم.

شهادت دعوتی است به همه نسلها در تمام عصرها که اگر می‌توانی بمیران جهاد و اگر مسیر واقعیت را می‌نمایاند و بعد از شهادتم مرا در زادگاه شهدای محله دفن کنید و این است شعارم.

خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی ترا به جان مهدی خمینی را نگهدار.

والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار