دیدار ارشد نظامی ارتش در قم با خانواده شهیدان جاویدالاثر «علی و محمدعلی شهناززاده» +تصاویر

امیر سرتیپ دوم «علی اسدی» در دیدار با خانواده‌های شهیدان جاویدالاثر ارتش «علی و محمدعلی شهناززاده»، از صبر و استقامت و ایثارگری این دو خانواده والامقام تقدیر کرد.
کد خبر: ۴۳۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴ - 22January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، امیر سرتیپ دوم «علی اسدی» فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان قم و فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)، در آستانه دهه فجر، با خانواده بزرگوار دو شهید جاویدالاثر ارتش، شهیدان والامقام «علی شهناززاده» و «محمدعلی شهناززاده» دیدار و با اهداء هدایایی نسبت به مقام رفیع شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های معظم آنان ادای احترام کرد.

امیر اسدی در این دیدارها، ارواح مطهر شهدا را حاضر و ناظر بر اعمال و خط سرخ شهادت را برگرفته از نهضت حسینی (ع) و تضمین کننده امنیت و اقتدار و سرافرازی جامعه اسلامی دانست.

حجت‌الاسلام سروش مسئول عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و حجت الاسلام دهقان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو قم نیز در دیدار‌های فوق حضور داشتند.

سرباز وظیفه علی شهناززاده فرزند حبیب، متولد ۲۵ بهمن سال ۴۴ در کربلا بود که ۲۷ اردیبهشت ۶۵ در مهران به شهادت رسید و جاویدالاثر شد.

سرباز وظیفه محمدعلی شهناززاده فرزند مسلم نیز متولد پنجم دیماه سال ۱۳۴۴ در کربلا بود. وی سه سال سن داشت که خانواده اش به ایران نقل مکان کردند و پس از چند سال سکونت در اهواز، ساکن قم شدند.

این شهید بزرگوار نیز در سوم بهمن سال ۶۵ در عملیات کربلای ۶ منطقه سومار به شهادت رسید و همچون پسرعمویش شهید علی شهناززاده، جاویدالاثر شد و نام هر دو شهید عزیز در زمره شهدای ارتش در استان قم ثبت گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار