کتاب «ققنوس و خاکستر» در شیراز منتشر شد

کتاب زندگینامه شهید «حسن زارعی» تحت عنوان «ققنوس و خاکستر» به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به چاپ رسید.
کد خبر: ۴۳۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ - 24January 2021

کتاب «ققنوس و خاکستر» زندگینامه شهید «حسن زارعی» در شیراز منتشر شد«زینب شفیعی» نویسنده نو قلم استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شیراز در خصوص کتاب «ققنوس و خاکستر» اظهار داشت: این کتاب که به زندگی شهید «حسن زارعی‌» از شهدای کمتر شناخته شده استان فارس در دوران دفاع مقدس می‌پردازد که توسط نشر ضریب در شیراز به چاپ رسیده است.

وی گفت: مصاحبه و نوشتن کتاب ققنوس خاکستر مدت ۳ سال طول کشید که با همت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس در قالب زندگینامه امسال به بازار نشر وارد شد.

شفیعی افزود: حسن زارعی متولد ۱۳۳۹ در شیراز متواد شد و از سال ۱۳۶۱ وارد تیپ ۳۷ زرهی ارتش مستقر در شیراز شد و یک سال بعد در رسته مخابرات به جبهه اعزام شد.

این نویسنده کتاب با اشاره بر اینکه ‌در زمان جنگ علاوه بر شهید حسن زارعی برادر‌های دیگر ایشان هم در جبهه خدمت می‌کردند متذکر شد: شهید زارعی از سال ۶۲ تا اواخر سال ۶۶ در جبهه مهران علیه دشمن مبارزه کردند و در نهایت روز یکم آذر 1366 در منطقه مهران با حمله منافقین و اصابت مستقیم آرپی‌جی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار