فراخوان دعوت به همکاری علمی پژوهشی ویژه تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان خراسان رضوی

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با انتشار فراخوان از پژوهشگران برای همکاری علمی در تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان دعوت به همکاری کرد.
کد خبر: ۴۳۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸ - 24January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با انتشار فراخوانی از دانشگاهیان، فرهیختگان و پژوهشگران جهت همکاری علمی و مطالعاتی در تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان دعوت کرد.

در متن این فراخوان آمده است: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در راستای تحقق رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا و به‌ منظور تولید و توسعه دانش دفاعی، طرح تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان را آغاز نموده ولذا مقالات بلند، متوسط و کوتاه علمی پیرامون موضوعات متنوع دانشنامه نیازمند تألیف و نگارش در قالب و محتوای نظام‌مند‌است. بدین منظور از همه نویسندگان و پژوهشگران، استادان و فارغ‌التحصیلان، دانشگاه‌ها و سایر مراکز علمی و نیز صاحب‌نظران حوزه دفاع مقدس که علاقه‌مند به همکاری در زمینه‌های موضوعات دانشنامه هستند، دعوت می‌شود به این نهضت علمی و فرهنگی بپیوندند و این اداره‌کل را در تهیه و تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان خراسان رضوی یاری نمایند.

در ادامه این فراخوان ضمن برشمردن محورهای مطالعاتی دانشنامه دفاع مقدس استان، آمده است: پژوهش‌های مرتبط با شهدا و اشخاص، پژوهش‌های مرتبط با یگان‌های نظامی، عملیات‌ها و جغرافیا در حوزه دفاع مقدس، پژوهش‌های مرتبط در حوزه ادبیات، یادمان‌ها و آثار هنری حوزه دفاع مقدس و همچنین پژوهش‌های مرتبط با پشتیبانی سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در حوزه دفاع مقدس، چهار محور اساسی دانشنامه دفاع مقدس استان است.

علاقه‌مندان به همکاری در این پروژه علمی می‌توانند مشخصات فردی، مدارک تحصیلی و سوابق خود را از طریق دورنگار به شماره 05138440500، رایانامه به آدرس ostandaneshrazavi@gmail.com یا به صورت حضوری و یا از طریق پست به نشانی مشهد، انتهای بلوار شهید بهشتی، انتهای بلوار شهیدان خلیلی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار