فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی‌:

طرح شهید سلیمانی راهگشا بودن تفکر بسیج در شرایط مختلف را به اثبات رساند

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی علاوه بر اینکه یک تجربه گران‌سنگ در کارنامه درخشان بسیج به ثبت رساند بار دیگر کارآمدی و راهگشا بودن تفکر بسیج در شرایط مختلف را به اثبات رساند.
کد خبر: ۴۳۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ - 24January 2021

طرح شهید سلیمانی راهگشا بودن تفکر بسیج در شرایط مختلف را به اثبات رساند

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در نشست تخصصی بررسی دستاوردهای طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی در ویدئوکنفرانس با فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی به همت بسیجیان و شبکه بهداشت و درمان در حال اجرا است و خوشبختانه امروز این طرح با موفقیت‌ها و دستاوردهای بسیار چشمگیری روبه‌رو شده که قابل‌تقدیر است.

کریمی عنوان کرد: بهترین راهکاری که توانست بیماری منحوس کرونا را از اوج بیندازد و زمین‌گیر کند طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی بود که همه نیروهای نقش‌آفرین با روحیه شهادت طلبی و ایثارگری در این طرح به میدان آمدند.

وی ادامه داد: امروز به برکت نام مبارک شهید سلیمانی و همت های همه نیروها خصوصا کادر درمان مجاهد و بسیجیان فداکار شاهد موفقیت ۱۰۰ درصدی طرح هستیم و الحمدالله این طرح با استقبال بسیار گسترده‌ای توسط مردم روبه‌رو شد و بسیج مردمی را به معنای واقعی پای‌کار آورد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: امروز به‌واسطه همه مجاهدت‌هایی که انجام‌شده شاهد کاهش چشمگیر مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا هستیم و البته این آمارهای کاهش نباید انگیزه ما را برای ادامه طرح کاهش دهد چرا که اقدامات باید همچنان تا ریشه‌کنی کامل ادامه‌دار باشند.

کریمی بیان داشت: در طی این چند ماه شیوع بیماری تحقیقات به‌خوبی نشان داده که کاهش شیوع و قطع زنجیره بیماری تنها با تلاش گسترده و رعایت دستورالعمل‌ها محقق خواهد شد و لذا هم تلاش‌ها و هم رعایت پروتکل‌ها باید باقوت و جدیت ادامه‌دار باشد.

وی گفت: امروز انگیزه بخشی به کادر درمان و بسیجیان برای ادامه باقوت طرح شهید سلیمانی یک ضرورت محسوب می‌شود که باید موردتوجه باشد چرا که در طی این مدت خالصانه پای‌کار آمدند و لذا انگیزه بخشی و تقویت روحیه‌های جهادی این عزیزان لازم است که باید در ابعاد مختلف پیگیری و دنبال شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: حرکت جهشی که به‌واسطه طرح شهید سلیمانی برای مقابله جدی با بیماری کرونا در حال انجام است باید باقوت و سرعت ادامه‌دار باشد و خوشبختانه امروز ایران اسلامی بار دیگر با ارائه طرح شهید سلیمانی توانست یک الگوی موفق کارآمد و عملیاتی به جهان ارائه کند.

کریمی یادآور شد: اجرای طرح شهید سلیمانی علاوه بر اینکه یک تجربه گران‌سنگ در کارنامه درخشان بسیج به ثبت رساند بار دیگر کارآمدی و راهگشا بودن تفکر بسیج در شرایط مختلف را به اثبات رساند.

وی بیان داشت: طرح شهید سلیمانی پیامدهای بسیار خوبی به همراه داشت و امروز آثار، برکات و دستاوردهای این طرح به‌وضوح قابل‌مشاهده است و لذا می‌طلبد روی دستاوردهای طرح شهید سلیمانی در ابعاد مختلف بیشتر کار شود و رسانه‌ها در این خصوص باید بیشتر نقش‌آفرینی کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: خوشبختانه اقدامات تحقیقی هم ازنظر پیشرفت و هم کیفیت برای تهیه واکسن مؤثر کرونا توسط دانشمندان و جوانان با غیرت ایرانی قابل‌تقدیر است و جوانان ایرانی بار دیگر روحیه خودباوری را به رخ دنیا کشاندند.

کریمی گفت: امروز دشمنان برای ضربه زدن به روحیه خودباوری جوانان و تضعیف اراده‌های آنها از هر شگرد و توطئه‌ای استفاده می‌کنند که در طی این مدت هم دشمن برای خرید واکسن خارجی که غیرقابل اطمینان و اعتماد بودن آنها هم ازنظر عقلی و هم ازنظر علمی ثابت‌شده قابل‌ مشاهده بود که خوشبختانه با بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری ملت ایران بار دیگر با شکست سنگین مواجه شدند.

وی ادامه داد: تلاش جوانان باغیرت ایرانی برای ساخت واکسن مؤثر کرونا قطعاً ادامه‌دار خواهد بود و همانند سایر پیشرفت‌های دیگری که در عرصه‌های مختلف به ثبت رسیده ماندگار خواهد شد و برگ زرینی در تاریخ به ثبت خواهد رساند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروز خوشبختانه به برکت فرهنگ دینی که در کشور وجود دارد جریان انفاق، همدلی و کمک مؤمنانه خوبی در کشور جاری‌ شده و این در سایه اتحاد و وحدت ملی به‌دست‌آمده و باید روزبه‌روز تقویت شود و البته قدر آن را نیز بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار