آیت الله جوادی آملی:

شهدا مرتب به یاد ما هستند که در بین راه نمانیم

آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه به یاد شهدا بودن وظیفه ما است، گفت: شهدا بزرگواری و کرامت دارند و مرتب به یاد ما هستند که ما در بین راه نمانیم.
کد خبر: ۴۳۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴ - 24January 2021

شهدا مرتب به یاد ما هستند که در بین راه نمانیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید امشب در ویژه برنامه تلویزیونی گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل اظهار داشت: اینطور نیست که ما فقط به یاد شهدا باشیم بلکه شهدا به یاد ما هستند و مرتب از خدا مژده می‌خواهند که راهیان راه ما را کامیاب بدار.

وی با بیان اینکه به یاد شهدا بودن وظیفه ما است، چون در کنار سفره آن‌ها هستیم و از سفره آن‌ها برکت می‌گیریم، افزود: شهدا بزرگواری و کرامت دارند و مرتب به یاد ما هستند که ما در بین راه نمانیم.

آیت الله جوادی آملی ادامه داد: کسانی که در دنیا با اعمال نیکو به مقام شهادت می‌رسند هرگز اهل ملت خود و راهیان راه خود را فراموش نمی‌کنند.

وی افزود: خانواده‌های معزز شهدا بدانند بیش از آنکه ما به یاد شهدا هستیم آن‌ها به یاد ما هستند؛ ما به یاد شهدائیم و عرض ارادت و طلب مغفرت می‌کنیم که ثوابش نثار روح آن‌ها می‌شود و ما کار جزئی انجام می‌دهیم، اما آن‌ها برای ما کار برتر می‌خواهند که ما در بین راه نمانیم و در سایه خدا و عزت او سربلند باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها