سرلشکر باقری:

جوشش انقلابی نیرو‌های مسلح توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به رزمایش‌های اخیر نیروهای مسلح گفت: تحرک، وظیفه‌شناسی و جوشش انقلابی نیرو‌های مسلح، تهدیدات دشمنان علیه کشورمان را بی اثر کرد.
کد خبر: ۴۳۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ - 25January 2021

رزمایش‌های اخیر سپاه و ارتش باعث شد کشور از تهدیدات به سلامت عبور کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (دوشنبه) در آغاز هفتمین جلسه هیأت امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که در محل این موزه برگزار شد، اظهار داشت: در دو ماه گذشته کشورمان با تنش‌هایی از جانب رئیس جمهور کم‌خرد قبلی آمریکا مواجه بود و در این رابطه حتی تهدید‌هایی هم علیه کشورمان مطرح شد؛ البته تحرکات فراوانی نیز در جنوب غرب آسیا انجام دادند و تنش‌هایی ایجاد کردند.

وی افزود: نیرو‌های مسلح کشورمان با روحیه دفاع مقدسی و تلاش شبانه‌روزی و با وجود همه مشکلات اعتباری که داشتند، در مدت دو هفته حدود ۱۰ رزمایش را انجام دادند؛ رزمایش‌هایی که با ابتکار و پیشنهاد نیرو‌های مسلح صورت گرفت؛ البته تعدادی را از این رزمایش‌ها را نپذیرفتیم و لذا تعداد آن‌ها را کاهش دادیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: آن‌چه در این رزمایش‌ها اتفاق افتاد، نمایش قدرت و بر هم زدن توطئه‌های احتمالی و نیز تهدید‌های دشمنان و همچنین عقب راندن تهدید دشمنان و ایجاد قوت قلب در میان ملت ایران بود؛ علاوه بر این، برگزاری این رزمایش‌ها در میان دشمنان واهمه ایجاد کرد.

سردار باقری ادامه داد: خدا را شاکریم این تحرک، وظیفه‌شناسی، جوشش انقلابی و دفاعی که در نیرو‌های مسلح وجود دارد، باعث شد تا کشور از این دوران به سلامت عبور کند و با تلاش ارزشمند صدا و سیما و سایر رسانه‌ها این رزمایش‌ها پوشش مناسبی داشتند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اضافه کرد: ان‌شاءالله بتوانیم در نیرو‌های مسلح با کمک همه دستگاه‌ها، امنیت پایدار و آرامش لازم را برقرار کنیم و مردم بزرگ ما بتوانند مسیر خود را با سلامت و امنیت ادامه دهند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار