نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

بسیج رسانه در حوزه دفاع مقدس رسانه‌ای نقش بسیار مهمی در مقابل جهان استکبار دارد

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» گفت: در حوزه دفاع مقدس رسانه‌ای، بسیج رسانه نقش بسیار مهمی در جهان و نظم نوین جهانی در عرصه ایجاد جبهه رسانه‌ای در مقابل جهان استکبار دارد.
کد خبر: ۴۳۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ - 25January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار با «محمد مهدی رحمتی» رئیس بسیج سازمان صداوسیما و عضو شورای معاونین سازمان صدا و سیما ‌ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: جهان کنونی جهان جنگ رسانه‌ای است.

وی جنگ کنونی را در حوزه ادراک و اندیشه خواند و گفت: جهان استکبار دنبال این است که با تکنولوژی پیشرفته رسانه، اندیشه را مدیریت و ادراک را معماری کند.

صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: در تاریخ جهان هیچگاه به اندازه شرایط کنونی، رسانه به عنوان ابزار و مؤلفه قدرت در مهندسی ادراکی استفاده نشده است.

امام جمعه بوشهر نقش رسانه در مدیریت جامعه جهانی را به عنوان نقش اصلی و راهبردی و از تکنولوژی نظامی نیز بالاتر دانست و افزود: توجه به نقش رسانه و اهمیت و جایگاه آن در جغرافیای جامع جهانی بسیار مهم است و در این رابطه باید بازکاوی نوینی در رابطه با جایگاه رسانه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر اینکه باید در کشور بر روی تبیین نقش رسانه و جایگاه آن در جهان کنونی، محاسبات نوینی داشته باشیم تصریح کرد: باید در مقابل تهاجم رسانه‌ای گسترده جهان استکبار، خط مقاومت رسانه تشکیل شود و سرآغاز آن باید از افق ایران طلوع کند.

صفایی بوشهری بیان داشت: در حوزه دفاع مقدس رسانه‌ای، بسیج رسانه نیز نقش بسیار مهمی در جهان و نظم نوین جهانی در عرصه ایجاد جبهه رسانه‌ای در مقابل جهان استکبار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار