نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

پیشرفت‌های ایران اسلامی دشمن را مأیوس کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز شاهد پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های علمی، اقتصادی و نظامی در جمهوری اسلامی ایران هستیم که امید دشمن را به یأس رسانده است.
کد خبر: ۴۳۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ - 25January 2021

پیشرفت‌های ایران اسلامی دشمن را مأیوس کردبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی‌ در همایش روحانیون عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان که به میزبانی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی شرایط دنیا را تغییر داد و اقتضا هم در این مکتب غنی و این انقلاب کبیر همه خوبی ها را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه تحقق هر امری مشروط وجود مقتضی و عدم مانع است، گفت: انقلاب اسلامی از جهت مقتضی چیزی کم ندارد اما به هر حال دنیا کفر مقاومت می کند اما رفتنی است و آثار آن در سطح جهان و منطقه پیداست.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با اشاره به اینکه از گذشته ای که انگلیس به عنوان ابر استعماگر در منطقه شرق و ایران تسلط داشت آنچه که به عنوان نیروهای مسلح بود برای اهداف بیگانه ‌علیه مردم بکار گرفته می‌شد، افزود: این وضعیت با وجود امریکا و اسرائیل در منطقه بدتر شد و مردم و ارتش و ژاندمری نسبت به همدیگر دیدگاه خوبی نداشتند در حالی که این با آنچه که در اسلام آمده ‌که باید نیروهای جهاد و مسلح دژ امنیت مردم باشند تفاوت داشت اما با پیروزی انقلاب اسلامی این مهم تحقق پیدا کرد.

عبادی ادامه داد: لذا تحقق این امر به این نتیجه رسید که نیروی های مسلح و مردم یکدیگر را دوست دارند و همان شعارهای ابتدای انقلاب که «ارتش برای مردم ، مردم فدای ارتش» گواهی بر این موضوع است.

وی با بیان اینکه در مقابل توطئه های بیگانه و جنگ نابرابر جهانی که علیه انقلاب اسلامی تعبیه شد مردم در میدان عمل نیروهای مسلح را تنها نگذاشتند و نمی گذارند، اضافه کرد: این در حالی است که نیروهای مسلح هم سنگ تمام گذاشتند که علت آن همان نقشی است که علمای بزرگوار در خدمت نیروهای مسلح و انگیزه اسلام و انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز وحدت عقیده دنیا را تغییر می دهد، گفت: تأثیر این مقاومت جانانه در بیش از ۴۰ سال و اتکای به قدرت الهی خود را نشان داده است و نتیجه تحریم‌هایی ظالمانه‌ که دشمنان بر علیه ایران اسلامی انجام می‌دهد برعکس شده است.

عبادی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران در جهان شرایط دنیا را عوض کرد و با رهنمود‌های امام راحل و رهبری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارائه مکتب غنی، موانع مختلف را پشت سر گذاشتیم و امروز به عنوان یک نیرو‌های مسلح قوی با اقتدار  و در خط ولایت در جهان مطرح هستیم.

وی ‌با بیان اینکه تنها راه مقاومت در مقابل دشمن است، متذکر شد: کسانی که می‌خواهند با سازش و لبخند با دشمنان کنار بیایند حرف بی‌منطقی می‌زنند چون تجربه خلاف حرف آنان را ثابت کرده لذا در این راه باید از جان و مال گذشت تا به مقصود برای استواری حق رسید و  پیروزی در شهادت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها