رئیس سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر خبر داد؛

اجرای ۲۰ ویژه‌برنامه به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بوشهر

احمد بارگاهی از برگزاری ۲۰ ویژه‌برنامه به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامیدر بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶ - 25January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد بارگاهی» رئیس سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر امروز در اولین نشست کارگروه فضاسازی بزرگداشت دهه فجر بوشهر اظهار داشت: با توجه به تأکید ستاد ملی مبارزه با کرونا، مراسم بزرگداشت بهار انقلاب اسلامی خصوصاً راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن‌ در سال جاری تحت تأثیر این بیماری قرار گرفته و مانند سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود، از این‌رو فضاسازی شهری در سال جاری از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت دهه مبارک فجر در ترویج شعائر انقلاب اسلامی و لزوم انتقال این شعائر به نسل جدید گفت: جشن بزرگ انقلاب باید با شرایط کنونی جامعه تطبیق یافته و به بهترین شکل ممکن برگزار شود، در این راستا لازم است تا تمامی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی هر کدام به نوبه خود در این راستا حداکثر تلاش خود را به‌کارگیرند.

بارگاهی اضافه کرد: فضاسازی شهری در سال جاری به صورت ویژه با همکاری تمامی دستگاه‌های دولتی و حضور همیشگی شهروندان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر به منظور ترغیب همشهریان عزیز بوشهری در آذین بندی شهر، در نظر دارد جشنواره‌ای را ویژه مساجد، اصناف و مدارس برگزار کرده و به نفرات برتر این جشنواره جوایز نفیسی اهدا کند.

رئیس کارگروه فضاسازی شهری بزرگداشت دهه مبارک فجر در بوشهر خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر بیش از ۲۰ ویژه‌برنامه را به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار