مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران:

مردان و زنان آمل در ششم بهمن منافقان را سر جای خود نشاندند

«سمیه قاسمی طوسی» گفت: ششم بهمن روزی بود که مردان و زنان غیور آمل پای درخت نوپای انقلاب ایستادند و منافقان را بر سر جای خود نشاندند.
کد خبر: ۴۳۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵ - 25January 2021

مردان و زنان آمل در ششم بهمن منافقان را سر جای خود نشاندندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سمیه قاسمی طوسی» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران به‌مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ مردم آمل در گفت‌وگوی تلفنی با بازماندگان بانوی شهیده «سیده طاهره هاشمی» اظهار داشت: ششم بهمن روزی بود که مردان و زنان غیور آمل پای درخت نوپای انقلاب ایستادند و منافقان را بر سر جای خود نشاندند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران افزود: جای غرور و افتخار دارد که با گذشت ۳۹ سال از غائله جنگل آمل، هنوز یاد و نام شهیدان این حماسه گرامی داشته می‌شود و مردم شهدای این حماسه را فراموش نکردند.

وی ادامه داد: مقابله شجاعانه مردان و زنان در مقابل منافقان در شرایطی که درخت انقلاب، عمری نداشت و رزمندگان نیز در جبهه‌های نبرد مشغول دفاع از کیان کشور در مقابل دشمن بعثی بودند به قدری اهمیت داشت که هم بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و هم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین فرماندهان نظامی وقت بار‌ها از آن یاد کردند و همین حکایت از ارزش کار مردم شریف آمل دارد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام تمام شهدای این غائله، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت گفت: حضور توأم با بصیرت مردم اعم از زن و مرد در همه این فرازها، برگ‌های تاریخ معاصر را زرّین کرد و لازم است نام و یاد همه این عزیزان گرامی داشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار