وصیتنامه شهید «حسین فروزش»؛

دوری از اسلام همانا ذلت و خواری را به همراه خواهد داشت

شهید حسین فروزش در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: اسلام دین حق و برادری و برابری دین کاملی است و دوری از اسلام و روحانیت مبارز و مسئول و متعهد همانا ذلت و خواری را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۳۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷ - 25January 2021

دوستان و رفیقان می خواهم که راه من را دامه دهیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «حسین فروزش» در 1345/6/5 در بوشهر دیده به جهان گشود و در 1363/12/21 در جزیره مجنون به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل ا... امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون...

مپندارید کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده اند بلکه زنده اند و نزد خدایشان روزی می خورند.

با درود فراوان به امام عزیزمان و رهبر مستضعفان جهان و قلب تپنده امت مسلمان جهان و با سلام به شهیدان راه حق و حقیقت از هابیل تا سالار شهیدان حسین(ع) و تمامی شهیدان از صدر اسلام تاکنون از کربلای حسینی تا کربلای ایران و با سلام بر شهیدانی که به ندای امام لبیک گفتند و با ندای «هل من ناصر ینصرنی» شربت شهادت را نوشیدند.

ای اولین و آخرین پناهگاه معبود از سوی تو آمده ام و به سوی تو بر می گردم بی تو من هیچم مرا لحظه ای به خود وامگذار به نام مقدست قسم می خورم که جز تو کسی یا چیزی دیگری را نمی پرستم از تو می خواهم در آن دنیا به پوست نازکم رحم کنی من عاشقانه در راه تو گام برمی دارم؛ زیرا عاشق تو هستم و از تو می خواهم که از گناهانم در گذری و معصیت های خود را از سرم کم مگردانی.

و من به منافقان می گویم دست از کار نفاق بردارید چون خود را نابود همه و همه نابود می کند همه می دانند که از اوایل این نهضت اسلامی چقدر این کوردلان و شیطان صفت ها می خواستند که به این انقلاب اسلامی و قرآن و رهبر ما امام خمینی ضربه ای بزنند.

ولی با یاری خدا و آگاهی بیش از حد امام و ایمان آهنین مردم توطئه های خنثی شده است و بقول امام ضد انقلاب ضربه ای خورد که هرگز نمی تواند از جا بلند شود. چند کلمه ای با پدر و مادرم صحبت می کنم پدر عزیزم و زحمتکشم به یاد داشته باشید چنانچه جسدم پیدا نشد و نتوانستید آن را تحویل بگیری مسئله ای نیست بلکه سعی کنید پیامم را به همه برسانید.

و بدان که اسلام دین حق و برادری و برابری دین کاملی است و دوری از اسلام و روحانیت مبارز و مسئول و متعهد همانا ذلت و خواری را به همراه خواهد داشت، امام عزیز را دوست بدارید مسجد هم خانه خداست و هم سنگر است.

ای مادر بدان که من دیر زمانی است که آرزوی چنین روزی را می کشیدم و تو را اجری بس عظیم نزد پروردگار داری و به راهی که رفتم تفکر کن آنگاه خوشحال خواهی شد که تو نیز به اسمم خود فرزندی را به پیشگاه خداوند متعال هدیه کردی.

و شما ای دانش آموزان عزیز قرآن را در زندگی خود پیاده کنید شما با درس خواندن خویش در مدارس همانند رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ با دشمنان اسلام بجنگید.

از برادرانم می خواهم که گوش به فرمان امام باشند و همیشه مراسم ها را گرم نگهدارید، مسجدها را خالی نکنید و نگذارید که دشمنان ضربه ای به این انقلاب بزنند.

و از خواهرانم می خواهم که حجابشان را زینبی کنند و همچون زینب صبر را پیشه خود سازند و زینب وار زندگی خود را دنبال کنند که زینب خطاب می کند به زنان، ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است.

و خطاب می کند که زیبائی و زینت زن این است که حجاب خود را حفظ کند و از پدر و مادرم می خواهم که گریه و زاری نکنید چون من به راهی رفته ام که اکبرها و قاسم ها رفتند حسین ها و حسن ها رفتند اصلاً ناراحت نباشید که با گریه کردن شما دشمنان اسلام روحیه به خود می گیرند و قدرتی را در خود حس می کنند.

و من از شما می خواهم که اصلاً ناراحتی به خود راه ندهید و صبر را پیشه خود سازید همانند پدران و مادران شهیدانی که چندین فرزندانتان را در راه انقلاب قربانی و هدیه نمودند صبر کنید.

و از تمام دوستان و رفیقان می خواهم که راه من را دامه بدهند و نگذارید که سلاح برادری بر زمین بیفتد و سنگری خالی شود بلکه به جبهه ها بیائید و این سنگران را پر کنید که پیروزیم.

و امام را دعا کنید و تنها نگذارید که همه چیز امام است و شما، خدایا خدایا تا انقلاب مهدی(عج) خمینی را نگهدار ... را بر زبان بیاورید.

والسلام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار