پیام تسلیت رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به سرلشکر «فیروزآبادی» و سردار «ربانی»

سرلشکر باقری در پیام‌های جداگانه درگذشت برادر مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و برادر معاون عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۳۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ - 26January 2021

سرلشکر باقریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیام‌های جداگانه درگذشت برادر سرلشکر «سید حسن آقایی فیروزآبادی» مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و برادر سردار «مهدی ربانی» معاون عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به سرلشکر فیروزآبادی به شرح ذیل است:

«برادر گرانقدر سردار سرلشکر بسیجی سید حسن آقایی فیروزآبادی
مشاور محترم عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)

دریافت خبر درگذشت برادر گرانقدرتان، جانباز سرافراز و سربلند مرحوم «سید عباس آقایی فیروزآبادی» موجب تأثر فراوان گردید.

این مصیبت را به جنابعالی و خاندان مکرم فیروزآبادی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت سیدالشهداء اباعبدالله الحسین (ع) و برای آن برادر عزیز و سایر مصیبت‌دیدگان معزز، صبر و شکیبایی و سکینه قلبی توأم با ثواب عظیم مسئلت می‌نمایم.»

همچنین در متن پیام رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به سردار ربانی آمده است:

«برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار مهدی ربانی

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت برادر گرامیتان را خدمت شما برادر محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک خدمات و تلاش‌های آن برادر مؤمن با اخلاص، خادم الحسین (ع)، جانباز و ایثارگر دوران دفاع مقدس، مرحوم «عباس ربانی» برای همیشه ماندگار و منشأ خیر و ثواب باقی‌الصالحات برای آن بزرگوار خواهد ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت مجدد خدمت جنابعالی و خانواده محترم، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای خانواده گرامیتان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار