معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

حفظ آثار و تفکرات شهدا وظیفه‌ای شرعی و ملی است

«احد جمالی» با بیان اینکه عزت امروز خود را مدیون شهدای قبل از انقلاب و شهدای دفاع مقدس هستیم، گفت: حفظ آثار، تفکرات و اعمال شهدا وظیفه شرعی، ملی و انسانی ماست.
کد خبر: ۴۳۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ - 26January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «احد جمالی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین رونمایی از چهار عنوان کتاب دفاع مقدس با اشاره به اینکه در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی قرار داریم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نقاط عطفی داشت که از جمله این نقاط عطف می‌توان به قیام 15 خرداد سال 1342 و تبعید حضرت امام در سال 1343 اشاره کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با تدابیر حکمیانه خود برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی تمام فرمول‌های غرب و دنیا را به هم زد، افزود: علم امام نشأت‌گرفته از علم مطلق وحی بود و کسانی که این علم را ندارند زوایای پنهان آن را نمی‌توانند تشخیص دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دوران دفاع مقدس را تثبیت‌کننده انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: نقش شهدای دفاع مقدس، تکمیل‌کننده نقش شهدای قبل از انقلاب بود.

جمالی با بیان اینکه مبارزه بین حق و باطل در تمام طول تاریخ وجود داشته و در جای جای قرآن کریم نیز به این موضوع اشاره شده است، گفت: عزت امروز خود را مدیون شهدا ی قبل از انقلاب و شهدای دفاع مقدس هستیم.

وی با تاکید بر اینکه خاطرات جنگ و دوران دفاع مقدس باید به نسل‌های جوان انتقال داده شود، متذکر شد: حفظ آثار، تفکرات و اعمال شهدا وظیفه شرعی، ملی و انسانی ما است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهدای ما از شهدای کربلا و صدر اسلام تاسی کردند، ابراز کرد: ذخیره معنوی ما از شهدا و مجالس شهدا است و امیدواریم در راستای امانت‌داری فکر و اندیشه و اعمال شهدا درست عمل کنیم و رفتار و کردار ما مورد رضایت خداوند واقع شود.

جمالی بیان کرد: امروز دوران بالندگی و فرهیختگی انقلاب است و امیدواریم همه ما به خوبی به وظایف‌مان در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها