نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

تحقق مطالبات مردم فلسفه پذیرش پست مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی

رضایی تحقق مطالبات مردم را از فلسفه پذیرش پست مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: حل مشکلات مردم در همه زمینه‌ها باید همواره مورد توجه مسئولان ذیربط قرار بگیرد و کوتاهی در این زمینه گناه نابخشودنی است.
کد خبر: ۴۳۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ - 26January 2021

تحقق مطالبات مردم فلسفه پذیرش پست مدیریتی در نظام جمهوری اسلامیبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «ابراهیم رضایی» نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع اهالی روستای میان‌دشت دشتستان، حل مشکلات و پیگیری برای تحقق مطالبات مردم را از فلسفه پذیرش پست مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: حل مشکلات مردم در همه زمینه‌ها باید همواره مورد توجه مسئولان ذیربط قرار بگیرد و کوتاهی در این زمینه گناه نابخشودنی است.

وی با اشاره به مشکلات مردم در روستاها و شهرهای دشتستان گفت: از ابتدای فعالیت خود تلاش کرده‌ایم قولی به مردم ندهیم که عملی نشود قول‌های ما از جنس پیگیری مسائل است و امیدوارم در آینده شاهد رفع مشکلات باشیم.

رضایی یکی از ظرفیت‌های میاندشت دشتستان را داشتن نیروی انسانی توانمند، باسواد و با استعداد دانست و بیان کرد: باید از این توانمندی و ظرفیت حداکثر استفاده و بهره‌وری شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به وقوع سیل در دشتستان  پرداخت و با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در حل مشکلات آسیب دیدگان از سیل خاطر نشان کرد: جبران خسارت‌های وارد شده به مردم سیل‌زده  یکی از اولویت‌ها در پیگیری‌ها بوده است.

وی از تصویب 125 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای سیل‌زدگان خبر داد و افزود: علاوه بر آن 143 میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره با سود 4 تا 5 درصد تصویب شده که بخشی عمده‌ای از این منابع مالی سهم سیل‌زدگان دشتستانی است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تسریع در پرداخت منابع مالی تصویب به آسیب دیدگان تصریح کرد: برای بازسازی و تعمیر واحدهای خسارت دیده اقدامات مهمی انجام شده که باید این برنامه‌ها در رسیدن به نتیجه کامل با سرعت ادامه یابد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از پیگیری مسائل و مشکلات روستای میاندشت دشتستان از جمله ساماندهی دوربرگردان، کمبود آب، آنتن‌دهی تلفن همراه، کمک به ورزش روستا و مسائل کشاورزان خبر داد.

وی با اشاره به مشکل سندهای مالکیت اراضی کشاورزی و مسکونی مردم نقاط مختلف شهرستان دشتستان از جمله اهالی میاندشت تصریح کرد: این مسئله از قدیم‌الایام بوده و باید یک‌بار برای همیشه حل شود.

رضایی با اشاره به اینکه پیگیری‌هایی را در مورد این مشکل داشته‌ایم افزود: با تمام توان این موضوع را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم شاهد رفع این مشکل باشیم.

وی بیکاری را یکی از مشکلات مهم در شهرستان دشتستان دانست و تاکید کرد: کشاورزی فرصت بسیار خوبی برای توسعه اشتغال در این شهرستان است و باید با تأمین نیازهای کشاورزان و حمایت مناسب از این قشر زمینه توسعه اشتغال در کشاورزی و صنایع مرتبط را فراهم کنیم.

نماینده مردم دشتستان با اشاره به اینکه امید چندانی به صنایع نفت و گاز و پتروشیمی برای تحقق مطالبات مردم استان نیست تصریح کرد: حضور مدیران ناکارآمد سبب شده تا صنایع مرتبط با نفت، گاز و پتروشیمی به غیر از ویرانی، تخریب محیط زیست و آلودگی، دستاورد خاصی برای استان بوشهر نداشته باشند.

رضایی با بیان اینکه مهمترین ظرفیت شهرستان دشتستان داشتن نیروی انسانی توانمند از جمله در بخش کشاورزی است گفت: باید روی این قابلیت‌ها بیش از پیش کار کنیم چرا که تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو حل مسائل و مشکلات کشاورزی و تولید است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها