دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان دشتستان خبر داد؛

برگزاری ۴۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در دشتستان

«عباسعلی اسدی» گفت: ۴۰۰ برنامه در محورها و بخش های مختلف به مناسبت دهه فجر در دشتستان برگزار می‎شود.
کد خبر: ۴۳۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵ - 26January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عباسعلی اسدی» دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجرشهرستان دشتستان امروز (سه شنبه) در جمع مسئولان شهرستان اظهار داشت: ۲۰ کارگروه در این ستاد مشخص شده که طبق برنامه ریزی های انجام شده این برنامه ها با در نظر گرفتن شرایط خاص کرونایی و اولویت قرار دادن سلامت مردم طبق زمانبدی مشخص اجرا شود.

 وی گفت: ۴۰۰ برنامه در محورها و بخش های مختلف به مناسبت دهه فجر در دشتستان برگزار می شود.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجرشهرستان دشتستان یادآور شد: محورهای فرهنگی و تبلیغی برنامه ها در این دهه بصیرت افزایی، امید آفرینی، وحدت آفرینی، خودباوری و اعتماد به نفس  است.

اسدی اضافه کرد: یکی از اقدامات مهمی که کارگروه ها مدنظر دارند برنامه ریزی در فضاسازی محیطی و ایجاد فضایی شاد و فرح بخش است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی در کارگروه ها بسیار تاکید شده است و باتوجه به شرایط حاکم بر جامعه برنامه ها بیشتر بصورت غیر حضوری و در صورت حضوری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از تجمع خواهد بود.

اسدی اضافه کرد: در این خصوص نور افشانی در سطح شهر برازجان در سه نوبت در شب های ۱۲ بهمن، میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ۲۲بهمن انجام می شود، نواختن گلبانگ انقلاب در مدارس، برپایی سرودهای خودرویی و رژه موتوری نیز برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار