پیام «عزیزی» به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا؛

مادران و همسران شهدا استوانه‌های شکیبایی و ایثار هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌ جنوبی به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۳۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ - 27January 2021

مادران و همسران شهدا استوانه‌های شکیبایی و ایثار هستندبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «محمدتقی عزیزی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌ جنوبی به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ای فاتحان قله‌های مرتفع اساطیری، ای وارثان بخشندگی «مهر» و تابندگی «ماه»، ای مادران ارجمند شهدای والاتبار!

ای استوانه‌های شکیبایی، ای آموزگاران ایثار، ای همسران گرانقدر شهدای عالی مقام

زمین و زمان، ارادتمند انسانیت و بزرگواری شما گرامیان است.

«فَتَبارَکَ اللّه اَحسَنُ الخالقین» که بندگان شایسته‌ای همچون شما را آفریده است تا به برکت وجود شما، نور حق بر تاریکی باطل چیره گردد، همان دلیرمردان ولایتمداری که در کربلای جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس، پیروان راستین «عباس علمدار» (س) بودند و اکنون «عِندَ رَبّهِم یُرزَقُون» اند.

تا دعای خیر شما مادران و همسران عزتمند شهدای عزیز بدرقه راه و آینده ایران اسلامی است، تن ایران سرافراز به ناز طبیبان نیازمند نخواهد بود چرا که حضرت باری ­تعالی، شما اسوه های ایثار را جایگاهی رفیع و متعالی عطا فرموده است.

اینجانب سالروز وفات حضرت ام البنین (س) را تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم با لطف و عنایت الهی بتوانیم در پاسداشت این همه ایثارگری و صبوری مادران و همسران گرانقدر شهدا گام‌های عملی و مؤثری برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار