مدرس حوزه‌های علمیه خوزستان:

پرچم آمریکا در مقابل کاخ سفید در حال سوختن و پرچم اسلام در حال اهتزاز است

حجت‌الاسلام «میر احمدرضا حاجتی» گفت: پرچم آمریکا در مقابل کاخ سفید در حال سوختن است و امروز شهدا و بیرق پرچم ابا‌عبدالله در دست شما مردم انقلابی اهواز بیش از پیش به اهتزاز درآمده ‌و این یک معجزه نیست بلکه یک حقیقت محض است که ادامه دارد.
کد خبر: ۴۳۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ - 27January 2021

پرچم آمریکا در مقابل کاخ سفید در حال سوختن و پرچم اسلام در حال اهتزاز است

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از اهواز، پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس که شامگاه دیروز وارد خوزستان شد و امروز با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح در خوزستان و مردم شهید‌پرور اهواز در یادمان بهداری رزمی جنوب (بیمارستان شهید بقایی اهواز) تشییع و به خاک سپرده شد.

‌حجت الاسلام «میر احمدرضا حاجتی» مدرس حوزه و دانشگاه در آیین تشییع و خاکسپاری این شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بیمارستان شهید بقایی اهواز اظهار داشت: مانور سپاه و ارتش دلاور ایران اسلامی هفته گذشته در آب‌های نیلگون خلیج فارس برگزار شد و بارها ستاد کل ارتش آمریکا پیام های متعددی برای نیروهای ما ارسال کردند و گفتند ما از  ورود به آبهای خلیج فارس هیچ قصدی نداریم.

وی افزود: ۳۵ پایگاه نظامی آمریکا در اطراف کشور ما بی خاصیت شده و دیگر این کشور مدعی، هیچ حرفی مقابل اقتدار نیروی های مسلح ما ندارد؛ ناوهای آمریکایی بیش از ۷۰۰ کیلومتر با مبدا موشک های ما فاصله گرفته اند و این ها نشان دهنده قدرت برتر ما در منطقه است.

مدرس حوزه‌های علمیه خوزستان ادامه داد: این شهید والامقام پس از ۳۲ سال به خانه خود بازگشته و اکنون با شکوه فراوان مورد استقبال ملت شهیدپرور خوزستان قرار گرفته و این همان هراسی است که دشمن در دل دارد؛ روحیه ایثار و شهادت ابزاری قدرتمند برای خنثی کردن توطئه های دشمن است.

حجت الاسلام حاجتی تصریح کرد: در حالی که مردم ایران به شدت با جنگ روانی و اقتصادی مواجه هستند بازهم با تمام وجود و ارادت خاص برای دفاع از آرمان های شهدا و امام خود به میدان آمده اند و همین امر، رمز موفقیت ما در نبردهای پیشین بوده است.

وی از میزبانی شایسته مرکز بهداری جنوب از شهید گمنام وطن تشکر کرد و گفت: پرچم آمریکا در مقابل کاخ سفید در حال سوختن است و امروز شهدا و بیرق پرچم ابا عبداله در دست شما مردم انقلابی اهواز بیش از پیش به اهتزاز درآمده است و این یک معجزه نیست بلکه یک حقیقت محض است که ادامه دارد.

در پایان این مراسم باشکوه، پیکر مطهر شهید گمنام در یادمان بیمارستان شهید بقایی آرام گرفت تا محفلی برای دلدادگان راه شهادت و خدمتگزاران عرصه سلامت باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها