فرمانده سپاه امام رضا (ع):

لشکر ۵ نصر یادگار شهید شوشتری است

سردار یعقوبعلی نظری گفت: نام بلندآوازه و جاودانه فرمانده شهید لشکر ۵ نصر همچون شهید شوشتری هیچ‌گاه از کارنامه درخشان این یگان عملیاتی پاک نمی‌شود.
کد خبر: ۴۳۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳ - 27January 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا (ع)، سردار سرتیپ پاسدار «یعقوبعلی نظری» در آیین تکریم و معارفه جانشین و معاون هماهنگ‌کننده لشکر عملیاتی مردم پایه ۵ نصر به تشریح اولویت‌های عملیاتی این یگان پرداخت و اظهار داشت: باید توان چندمنظوره یگان‌های سپاه به‌گونه‌ای تقویت شود که استعداد رسته‌ها منحصر در شرایط جنگی نباشد و در برابر همه تهدیدات و مخاطرات اعم از دفاعی، امدادی، اجتماعی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی توان مقابله و انجام مأموریت داشته باشیم.

وی افزود: علیرغم لزوم توجه به توانمندی‌های چندمنظوره، حفظ و تقویت آمادگی‌های دفاعی در اولویت اصلی لشکر عملیاتی 5 نصر است و باید همه برنامه‌ریزی‌ها در راستای این هدف‌گذاری تعریف شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع)، لشکر ۵ نصر را یادگار فرماندهان شهید این یگان همچون شهید شوشتری دانست و خاطرنشان کرد: امروزه وقتی اسم لشکر ۵ نصر به میان می‌آید، در وهله اول فتوحات و پیروزی‌های این یگان در دوران دفاع مقدس به ذهن مخاطب متبادر می‌شود و البته نام بلندآوازه و جاودانه فرمانده شهید این لشکر همچون شهید شوشتری از کارنامه درخشان این یگان عملیاتی پاک نمی‌شود.

وی ادامه داد: کارکنان این یگان باید به سیره شهدای گران‌قدر لشکر تأسی کنند و تنها با الگو گرفتن از این اسوه‌های ایثار و پایمردی است که می‌توان زمینه کسب توفیق را برای آینده فراهم نمود.

سردار نظری در انتهای سخنان خود به تشریح وضعیت سیاسی و امنیتی منطقه پرداخت و تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب امروزه در قعر حضیض شکست گرفتار هستند و به برکت انقلاب اسلامی، ملت ایران تاکنون از همه مانع‌تراشی‌ها، خباثت ورزی‌ها و سنگ‎اندازی‎های دشمنان به‌سلامت عبور کرده است.

وی تأکید کرد: در آخرین مرحله این رویارویی تاریخی حق و باطل، باید در مقابله با هجمه اقتصادی و جنگ ناجوانمردانه دشمن در این عرصه هم به سیره شهدا متوسل شویم و با بصیرتی انقلابی، پیگیری منویات فرمانده معظم کل قوا را در راستای عمل به سیاست‌های کلان و راهبردی اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار دهیم.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار «محمد رسولی» جانشین سابق و سرهنگ پاسدار «محمدابراهیم اصلی» معاون هماهنگ‌کننده سابق لشکر تقدیر به عمل آمد و سرهنگ پاسدار «نیازی» به‌عنوان جانشین و سرهنگ پاسدار «کاظمی» به‌عنوان معاون هماهنگ‌کننده جدید لشکر معارفه شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها