رونمایی از سردیس شهید «حاجی خداکرم» در زاهدان

در یادواره سردار سرافراز نیروی انتظامی سرتیپ پاسدار شهید «جواد حاجی خداکرم » و 80 شهید نیروی انتظامی و مرزبانی شهر زاهدان سردیس این شهید بزرگوار رونمایی و از 80 خانواده شهید ناجا شهر زاهدان تجلیل و تقدیر شد.
کد خبر: ۴۳۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ - 27January 2021

رونمایی از سردیس شهید حاجی خداکرم در زاهدانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، یادواره سردار سرافراز نیروی انتظامی شهید «جواد حاجی خداکرم » و 80 شهید نیروی انتظامی و مرزبانی شهر زاهدان با حضور مسئولان استان و جمعی از خانواده معظم شهدای انتظامی و مرزبانی در ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

سردار «احمد طاهری» فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این یادواره با یاد و خاطره شهدای ناجا و شهدای نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان به ویژه شهید سرافراز ناجا سردار سرتیپ شهید «جواد حاجی خداکرم» با قدردانی از حضور مسئولین و خانواده معظم شهداء اظهار داشت: امروز افتخاری است در مقام خانواده معظم شهدای ناجا و استان حضور داشته باشیم و یادی کنیم از سردار شهید و سرافراز ناجا و استان سردار «حاجی خداکرم» به جهت دلاوری ها و فداکارای های این شهید بزرگوار در عرصه نظم و امنیت کشور و استان.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری یادواره این شهید والامقام در استان افزود: این رسالت را بر خود می دانیم، جریان هویت و انقلاب بخشی که این شهیدان در مرز و بوم کشور و استان ترویج دادند را ارج نهاده و یاد و خاطره این عزیزان را با برگزاری چنین مراسماتی گرامی بداریم.

این مسئول بیان داشت: اگر امروز در جزیره امنی در کشور و استان سیستان و بلوچستان زندگی می کنیم باید بدانیم که امنیت حاصل برکت خون همین شهدای عزیز چون شهید «خدا کرم ها» و خانواده بزرگوار آنان در کشور اسلامی ایران است، همین شهدایی گه اجازه ندادند گروهک‌های معاند تا دشمنان فرا منطقه ای گرفته در حاشیه مرز صف آرائی و خود نمایی کنند.

سردار طاهری به ویژگی های معنوی سردار شهید حاجی خداکرم اشاره کرد و گفت: شهید «حاجی خدا کرم» مردی ولایتی و انقلابی بود روحیه این شهید طوری بود که همیشه و در همه حال پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب بود و این از ویژگی های بزرگ این سردار سرافراز ناجا بود.

وی روحیه سردار «خدا کرم» را روحیه اخلاق مدار و همکار دوست بر شمرد و تصریح کرد: خلوصیت سردار حاجی خدا کرم و پیگیری امورات کارکنان زیر مجموعه از ویژگی های بارز این شهید بود که جای بسی تحسین داشت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه سردار حاجی خدا کرم همیشه در حفظ نظم و امنیت کشور و استان در مبارزه با معاندین و گروهک ها در مقام عمل قدم بر می‌داشت افزود: مواد مخدر یکی از دغدغه‌های این شهید والامقام بود تا جائی که ایشان در راه مبارزه با مواد خانمانسوز مخدر به فیض بزرگ شهادت رسید و آسمانی شد.

این مسئول در پایان با قدردانی از حضور خانواده معظم شهدا‌، همسر این شهید بزرگوار و مسئولان استانی، نظامی و انتظامی در مراسم یادواره 80 شهید شهر زاهدان، خاطر‌نشان کرد: مردم و جامعه باید قدر خانواده معظم و پر برکت شهدا را بدانند وجود این عزیزان در این مرز بوم برای ما مایه افتخار و سربلندی است.

در این مراسم از سردیس شهید مدافع وطن «جواد حاجی خداکرم» رونمایی و از 80 خانواده شهید ناجا شهر زاهدان تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار