به مناسبت ایام وفات حضرت ام‌البنین (س):

مدیرکل حفظ آثار کرمان با مادر بزرگوار شهید «علی شفیعی» دیدار کرد

به مناسبت ایام وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران شهدا مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان با مادر بزرگوار شهید «علی شفیعی» دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۴۳۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳ - 27January 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، به مناسبت ایام وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران شهدا، سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان و تعدادی از کارکنان این اداره کل با مادر بزرگوار شهید «علی شفیعی» دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ مهدوی فرد در این دیدار صمیمانه اظهار داشت: دیدار با مادران شهدا توفیق بسیار بزرگی است و تکریم و احترام به خانواده معظم شهدا جز وظایف ما است و امروز این توفیق نصیب ما شده است که خدمت شما مادر بزرگوار برسیم.

وی ادامه داد: وجود مادران شهدا به عنوان  الگوهای ی صبر و مقاومت در جامعه برکاتی است که خداوند نصیب ما کرده است که امیدواریم در جهت پیشبرد اهداف و آرمان ها شهدا با دعای خیر شما عزیزان حرکت کنیم.

همچنین در ادامه مادر بزرگوار شهید علی شفیعی به ذکر خاطراتی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: حاج قاسم هر سال به من سر می زد و الان بیش از یک سال است که ایشان به خانه من نیامده ومن بسیار دلتنگش هستم و دشمنی که حریف او در میدان جنگ نبود ناجوانمردانه او را به شهادت رساند.

مدیرکل حفظ آثار کرمان با مادر بزرگوار شهید «علی شفیعی دیدار کرد//در حال ویرایش

«سکینه پاکزاد» مادر سردار شهید علی شفیعی از زنان فعال در دوران دفاع مقدس که تنها فرزندش را عازم جبهه های جنگ کرد،خود در پشت جبهه و در خط مقدم جبهه از نیروهای فعال و تاثیرگذار بود و همچنین در ستاد پشتیبانی در کرمان به همراه تعدادی خانم های دیگر کار می کرد و بعد از جنگ نیز در جهت کمک به محرومین و مستضعفین در خط مقدم این میدان فعالیت می کند.

سردار شهید علی شفیعی مسؤول‌ محورهاي‌ عملياتي‌ لشكر 41 ثارالله در شهر کرمان ودر خانواده ای مذهبی به دنیا آمد. پدر را بخاطر ابتلا به بیماری سرطان از دست داد و در کنار مادر رنجدیده خود با فقر به دست و پنجه نرم کرد.

وی با حضور در جنگ با آن سن کم و بروز خصلت های بارزی چون مدیریت، تدبیر، اخلاص توانست خیلی زود یکی از فرماندهان جنگ و جبهه شود و سرانجام سردار شهید علی شفیعی درعملیات کربلای ۴ آسمانی شد.

 همچنین كتاب‌ «مثل‌ علي‌ مثل‌ فاطمه‌»، به خاطرات‌ و زندگي‌ سردار شهيد علي‌ شفیعی می پردازد.

دیدار جمعی از خبرنگاران کرمانی با مادر سردار شهید علی شفیعی 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار