سردار شیخی تاکید کرد؛

ضرورت ثبت فداکاری کمیته، شهربانی و ژاندارمری در دفاع‌ مقدس

مدیر کل اداره حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران گفت: فداکاری‌های کمیته، شهربانی و ژاندارمری در دفاع‌ مقدس باید ثبت و ضبط شود.
کد خبر: ۴۳۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ - 28January 2021

فداکاری ناجا (کمیته، شهربانی و ژاندارمری) در دفاع‌مقدس باید ظبط و ثبت شود.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، جلسه مشترک فی مابین سردار علی اصغر محسن شیخی «مدیر کل اداره حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران با سردار « رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ به همراه سرهنگ «حمزه علی نادری» مدیریت آموزش و اسناد اداره حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران و سردار«مصدق» معاون هماهنگ کننده فاتب، امروز (پنجشنبه) به منظور همکاری، تبادل نظر در راستای اجرای ماموریت‌های در حوزه دفاع مقدس برگزار شد.

در این نشست سردار شیخی با تشریح وظایف و ماموریت‌های مندرج در اساسنامه بنیاد، نسبت به ضرورت، نقش، عملکرد و اقدامات ناجا (کمیته، شهربانی و ژاندارمری) و خدماتی که در دوران دفاع مقدس و پس از آن توسط مجموعه کارکنان ناجا صورت گرفته را خواستار و با تاکید بر اینکه اگر فداکاری‌های گسترده این مجموعه به موقع ثبت و ظبط نشود فردا دیر است.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران علاوه بر تدوین کتب خاطرات ویژه شهدا، آزادگان و ایثارگران نسبت به گرداوری دائره المعارف (دانش‌نامه استانی) نکاتی را یادآور و خواستار معرفی نماینده‌ایی به همین منظور شد.

در ادامه سردار فرمانده فاتب با استقبال از مباحث مطروحه و اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری سردار مصدق معاون هماهنگ کننده فاتب را به‌عنوان مسئول کمیته اجرائی و پیگیری کننده موضوعات جلسه، دستورات لازم برای همکاری مشترک معرفی کرد.

در ادامه این نشست سرهنگ «حمزه علی نادری» مدیر آموزش و اسناد اداره حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران، به موارد آموزش، تدوین تاریخ شفاهی و آموزش ضمن خدمت کارکنان پرداخت.

در پایان مقرر شد جلسات مشترکی بین نمایندگان دو مجموعه حداقل هر ۱۵ روز یکبار تشکیل و توافقات پیگیری شود.    

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها